Marka PARADYŻ po raz kolejny zaskoczyła. Podczas największych branżowych targów Cersaie zaprezentowała kolekcje, pełne nietuzinkowych rozwiązań stylistycznych i technologicznych. To dzięki kreatywności wynikającej z drobiazgowego rozłożenia na czynniki tego co nas fascynuje w naturze od lat, PARADYŻ ponownie podkreśla swoją designerską przewagę na polskim rynku. Odtąd detal pozostający niegdyś w cieniu lśni pełnym blaskiem, zgodnie z motywem przewodnim stoiska „Deconstruction to evolve”.
Nowatorska strategia Ceramiki Paradyż podczas targów Cersaie w Bolonii
© Ceramika Paradyż
Strefa Ceramiki Paradyż połączyła premierowe produkty różnych kategorii. Zarówno płytki ścienne jak i podłogowe, spieki kwarcowe TRI-D wyróżniły się odważnym wzornictwem oraz innowacyjnymi technikami produkcyjnymi. Zastosowanie nowych wykończeń czy stworzenie zupełnie nowej dla marki kategorii produktów basenowych pokazuje, że PARADYŻ nie przestaje się rozwijać wciąż poszukując rozwiązań gwarantujących klientom szerokie spektrum produktowe. Prezentowane kolekcje to nie tylko doskonałe narzędzia dla architektów i projektantów do tworzenia wspaniałych aranżacji, ale przede wszystkim duża dawka inspiracji dla gości targów. Fascynujące stoisko, w którym w niezwykły sposób przenikały się materiały, formaty i stylistyki, okazało się doskonałą przestrzenią do rozmów specjalistów z branży, a także pasjonatów designu światowego poziomu.
Nowatorska strategia Ceramiki Paradyż podczas targów Cersaie w Bolonii
© Ceramika Paradyż
Podczas targów została zaprezentowana kolejna odsłona współpracy Ceramiki Paradyż z Gosią Baczyńską. Artystka ta studiowała na wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych na Wydziale Ceramiki i Szkła, stąd też współpraca z marką PARADYŻ i kolekcje sygnowane jej nazwiskiem. Kolekcje te od lat cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno w kraju jak i na rynkach zagranicznych. Gosia Baczyńska była pierwszą polską projektantką zaproszoną przez Francuską Federację Mody do pokazania swoich kolekcji podczas pokazów prêt-à-porter w trakcie oficjalnego kalendarza Paris Fashion Week. W swojej twórczości spełnia marzenia kobiet i urzeczywistnia je w swoich projektach, które olśniewają na wybiegu, ale są również odpowiednie do noszenia na co dzień. To właśnie te przesłanki wraz z niezwykłym warsztatem i wyczuciem designu przyświecały kolejnej odsłonie płytek nawiązujących do naturalnych deseni i szlachetnego designu. Odwołanie do zjawiskowego kamienia naturalnego czy stylistyki drewien i posadzek z lat 60. i 70. XX wieku w interpretacji tej charakterystycznej artystki było dla wielu osób nie lada zaskoczeniem. W trakcie spotkań na stoisku projektantka opowiadała o współpracy z zespołami firmy, a także omawiała każdy detal spektakularnych kolekcji, nad którymi prace trwały od wielu miesięcy.
Nowatorska strategia Ceramiki Paradyż podczas targów Cersaie w Bolonii
© Ceramika Paradyż
Nie boimy się stawiać na awangardowe wzornictwo i współprace z silnymi osobowościami, jaką niewątpliwie jest Gosia Baczyńska. To właśnie odwaga, która jest jedną z wartości Ceramiki Paradyż, inspiruje nasze wspaniałe zespoły projektowe do tworzenia innowacyjnych i zachwycających produktów, które przykuwały uwagę gości
— mówi dr inż. Anna Tępińska-Marcinek, Współwłaścicielka i Członkini zarządu Ceramiki Paradyż.
Nowatorska strategia Ceramiki Paradyż podczas targów Cersaie w Bolonii
© Ceramika Paradyż
To już 41-ta edycja tych prestiżowych targów dla producentów ceramiki. Na ponad 145 tysiącach metrów kwadratowych swoje produkty wystawiło kilkaset firm z całego świata. W halach bolońskiego centrum wystawowego spotkali się profesjonaliści, architekci i dziennikarze, aby dyskutować o trendach w designie oraz o tym co aktualne i innowacyjne. To znakomita okazja, aby wzmocnić istniejące, a przede wszystkim nawiązać nowe relacje biznesowe.
Targi w Bolonii są doskonałym miejscem na premiery kolekcji. Nasze stoisko zostało stworzone nie tylko z najnowszych produktów pod względem designu, lecz także rozwiązań technologicznych. Poprzez ofertę marki PARADYŻ zaskoczyliśmy naszych gości i zainspirowaliśmy ich, ale również dokładnie wsłuchaliśmy się w ich opinie. Jako lider branży chcemy skorzystać z tych doświadczeń, aby w 2025 r. na ponad 50 rynkach pojawiły się zjawiskowe i kreatywne kolekcje
— podsumowuje Piotr Tokarski, Prezes Zarządu Ceramiki Paradyż.
Nowatorska strategia Ceramiki Paradyż podczas targów Cersaie w Bolonii
© Ceramika Paradyż
Spotkajmy się w Bolonii! Strefa inspiracji marki PARADYŻ znajduje się w hali 16, na stoisku C9-D10 do piątku 27 września.
Wirtualny spacer po stoisku: https://my.matterport.com/show/?m=tr68mHVS6yD
Więcej informacji dotyczących targowych premier kolekcji: Paradyż — Cersaie 2024