PDA 2024 – materiały i technologie dla Architekta. Korzystaj z darmowej wersji online
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

Warsaw Home to nie tylko dom

17 października '19

Zakończona niedawno czwarta edycja Warsaw Home cieszyła się ogromną popularnością. W ciągu zaledwie czterech dni targi wnętrz odwiedziło prawie 75 tysięcy gości!

Jak podkreślają organizatorzy wydarzenia, Warsaw Home stawia sobie za cel, by warszawiacy mogli u siebie znaleźć wszystko to, co pozwala komfortowo, estetycznie i nowocześnie urządzić mieszkania, domy, biura, wnętrza publiczne. W tym roku to wydarzenie wzbogacone zostało o Warsaw Design Week — imprezę łączącą najciekawsze w stolicy wydarzenia i miejsca związane ze sferą wzornictwa i architektury.

targi wnętrz

Prawie siedmiuset wystawców, z czego 30 procent było spoza Polski, rozłożyło swoje stoiska w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tysięcy metrów kwadratowych. Jak podkreśliła Kasia Ptak, założycielka i CEO Warsaw Home, w Warszawie udało się to, czego mimo kilku prób nie osiągnął Berlin — otwarto drzwi do centralnej i wschodniej Europy, ale także do chłonnego i dynamicznie się rozwijającego rynku polskiego.

 fot.: Radek Zawadzki

Targi wnętrz Warsaw Home 2019

fot.: Radek Zawadzki

edukacja i trendy

Podczas Warsaw Home obserwować można było tegoroczne targowe trendy. Hale pełne były żywych kolorów, przyjemnych tkanin obiciowych, lekkich, ażurowych konstrukcji mebli i ciekawych faktur na ścianach. Na stoiskach dominowała zieleń i kwiaty doniczkowe.

fot.: Radek Zawadzki

Targi wnętrz Warsaw Home 2019

fot.: Radek Zawadzki

ambitne plany na przyszłość

Polska jest dziś szóstym co do wielkości producentem mebli i trzecim ich eksporterem na świecie (a drugim w Europie). Na targach podziewać można było rodzime marki o międzynarodowych ambicjach i pozycji, a także te dopiero zdobywające światowe rynki. Organizatorzy targów, jak zapowiedziała Kasia Ptak, mają ambitne plany — między innymi budowę dwóch nowych hal, których powstanie ulokuje Ptak Expo w pierwszej dziesiątce największych centrów wystawienniczych w Europie, przyciągnięcie jeszcze większej grupy wystawców zagranicznych oraz wydzielenie odrębnej imprezy — Warsaw Build, poświęconej materiałom budowlanym i wykończeniowym.

Naszą relację z wydarzenia znajdziecie już w listopadowym numerze A&B.

 
oprac. Ola
KLOC

Ilustracje dzięki uprzejmości organizatorów

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE