„Nie trać energii” – nowa kampania KRISPOL zwraca uwagę na konieczność termomodernizacji domów i oferuje pomoc w tej operacji – od wyceny po dotację

26 września '22

26 września br. marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego montażu.

© Krispol

Temat renowacji budynków jest mocno dyskutowany w mediach i wywołuje duże zainteresowanie społeczne. Wobec rosnących kosztów ogrzewania, niezależnie od źródła ciepła, skutecznym sposobem na ciepły dom i oszczędność energii jest wymiana okien, drzwi zewnętrznych i bramy garażowej. Na proces renowacji składa się zmiana źródła ogrzewania, docieplenie budynku oraz wymiana stolarki na ciepłą – energooszczędną. Ostatecznie nie chodzi tu wyłącznie o koszty ogrzewania. Niezależnie od wieku, dla każdego z nas najważniejsze jest zdrowie, codzienny komfort życia i użytkowania domu, a także troska o przyszłe pokolenia. To inwestycja z Gwarancją spokoju.

© Krispol

Impulsem do działania stał się insight, który obecnie wywołuje silne emocje społeczne. Niezależnie od swojego wieku, właściciele starszych domów obawiają się zimy i wysokich rachunków za ogrzewanie. Wiemy, że można temu zaradzić wymieniając okna, drzwi zewnętrzne, bramę garażową lub montując dodatkowe osłony okienne – rolety zewnętrzne. W ten sposób dom przestanie tracić energię, a w dłuższym okresie czasu zacznie na siebie zarabiać. Operacja wymiany stolarki wydaje się być skomplikowanym przedsięwzięciem, dlatego w nowej kampanii pokazujemy, że marka KRISPOL wspiera inwestorów w tym zakresie. Pomagamy wybrać odpowiednie produkty, dopasować do istniejących warunków zabudowy, pomóc w uzyskaniu dotacji oraz finalnie przeprowadzić termomodernizację – od wyceny po montaż.

© Krispol

W kampanii postawiliśmy na subtelny przekaz, autentyczność rodzinnych spotkań i żartobliwe rozmowy z rodzicami. Odeszliśmy od formy spotu reklamowego w kierunku sitcomu i humoru sytuacyjnego. W kampanii biorą udział bohaterowie marki: Zosia i Kuba oraz ich rodzice Andrzej i Teresa, którzy niepokoją się wysokimi rachunkami za ogrzewanie domu. Wykazują się dużą zaradnością w tym temacie i samodzielnie organizują wymianę stolarki za pośrednictwem termo-fachowców z KRISPOL – mówi Katarzyna Kozłowska, szef marketingu marki.

Filmy pre-roll można obejrzeć:

#NieTraćEnergii — sprawdź dlaczego tata Zosi zabrał jej piecyk?

#NieTraćEnergii — jaką operację planuje tata Zosi?

#NieTraćEnergii — po co linka rodzicom Zosi?

Kampania rusza 26 września br. i obejmuje wiele formatów wideo. Będzie wspierana szeroką kampanią display i komunikacją w mediach społecznościowych, dużych portalach i mailingach oraz działaniach lokalnych. Koncepcja kreatywna powstała w Dziale Marketingu KRISPOL przy współpracy z domem produkcyjnym Visual Heads. Za reżyserię i produkcję odpowiedzialny był Michał Pawołek z zespołem. Zakupem mediów i komunikacją SoMe zajęła się MaxRoy Agency.

Producent przygotował również szereg akcji promocyjnych, które będą wspierać termomodernizację u Partnerów Handlowych i Sieci Salonów KRISHOME.

Szczegóły akcji na stronie www.krispol.pl/termomodernizacja

KRISPOL jest wiodącą marką stolarki otworowej obecną w branży budowlanej od ponad 30 lat. Nowoczesne zakłady produkcyjne oferują kompleksowe rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy garażowe, drzwi, okna, rolety i żaluzje fasadowe.

Wiecej informacji na stronie firmy KRISHOME Sp. z o.o. w portalu PdD.

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
PORTA BY ME – konkurs
Bestsellery
Pompy ciepła NIBE – najniższe koszty ogrzewania i najwyższe dotacje
Natura, unikatowość, indywidualizm. Drzwi wewnętrzne klasy premium.
SPLinx GLOW AQUA – farby i lakiery specjalne dla Kowalskiego