Głosowanie na najlepszy projekt dyplomowy w 3. edycji konkursu „Najlepszy Dyplom – WNĘTRZA”
Zachęcamy do głosowania na najlepszy projekt dyplomowy — Nagrodę Publiczności trzeciej edycji konkursu „Najlepszy Dyplom — WNĘTRZA”. Aby wskazać swojego faworyta lub swoją faworytkę, wystarczy oddać na niego swój głos — głosować można tylko raz, wyłącznie na jeden projekt*. Głosowanie trwa od 4 października do 5 listopada br. do godz. 23:59. Autor lub autorka pracy z największą liczbę głosów otrzyma dyplom i roczną prenumeratę miesięcznika „A&B”.
projekty biorące udział w konkursie
Eko rejs – solarny jacht elektryczny
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Natalia Król
Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
liczba głosów: 68
Projekt obejmuje zarówno koncepcję formy zewnętrznej jachtu, jak i jego wnętrze. Najważniejszym założeniem było stworzenie ergonomicznej i funkcjonalnej przestrzeni, która mimo pewnych ograniczeń związanych ze specyfiką obiektu, zapewni komfortowe warunki do codziennego funkcjonowania i zostanie utrzymana w domowym charakterze.
Koncepcja modernizacji Zamku w Janowcu. Trwałe ruiny w kontekście współczesności
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Emil Michalczewski
Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
liczba głosów: 621
Bazę projektu stanowi renesansowy zamek utrzymany w formie trwałej ruiny zlokalizowany w Janowcu w województwie lubelskim. Główną ideą przedstawionej koncepcji jest zintegrowanie nowoczesnej architektury, materiałów i faktur, które poprzez kontrast wyłonią piękno historycznej struktury zabytkowych murów.
Centrum Spotkań przy szpitalu im. Józefa Babińskiego w Krakowie
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Weronika Majewska
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
liczba głosów: 8
Zaproponowany przeze mnie projekt ma zwrócić uwagę na konieczność podjęcia działań służących destygmatyzacji kompleksu szpitalnego. Proces polegałby na kreowaniu bezpiecznych, nienapiętnowanych miejsc, zachęcających do profilaktyki, będących wizytówką zdrowia psychicznego i wpływających na przekonania społeczeństwa.
The Quaver — niestabilność, zmienność, niepewność
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Adela Moss
Wydział Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
liczba głosów: 59
„The Quaver” to projekt koncepcyjny, eksperyment, projekt-esej, to propozycja nadania nowego znaczenia architekturze i konstrukcji drewnianej poprzez wprowadzenie do niej dynamiki, zmiany i ruchu. Obiekt ma być przestrzenią doświadczenia wejścia do środka żywej machiny.
Miejsce Spotkań Głuchych przy ruinach zamku biskupów wrocławskich w Ujeździe
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Natalia Hudzik
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
liczba głosów: 8
Celem projektu Miejsca Spotkań Głuchych przy ruinach zamku biskupów wrocławskich w Ujeździe jest umożliwienie osobom niesłyszącym pielęgnowania ich własnej kultury. Głusi tworzą swoje własne środowisko, a także mniejszość kulturowo-językową. Od reszty społeczeństwa odróżnia ich dialekt w postaci języka migowego.
Grawitacja. Projekt przestrzeni z ofertą dla entuzjastów wypraw górskich
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Aleksandra Matusiak
Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
liczba głosów: 23
Projekt sklepu jest swego rodzaju eksperymentem architektoniczno-wystawienniczym. Przeanalizowałam znane mi sklepy ze sprzętem górskim i doszłam do wniosku, że w większości z nich panuje chaos wizualny, a nadmiar kolorowego sprzętu powoduje u klienta dezorientację. Postanowiłam zaryzykować i stworzyć wnętrze, w którym ten asortyment będzie ukryty.
Reinterpretacja przestrzeni szkolnej
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Maria Drozd
Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
liczba głosów: 148
Praca magisterska dotyczy tematyki szkolnych wnętrz, a głównym jej celem jest zaproponowanie autorskich rozwiązań przestrzennych, które pomogłyby stworzyć bardziej przyjazne dla uczniów miejsce. Punktami wyjścia były identyfikacja problemu, jakim jest obecny wygląd szkolnych wnętrz, a także zmiany w sposobach nauczania, które dokonują się na naszych oczach.
Projekt aranżacji wnętrza kurortu w Jastrzębiu-Zdroju
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Natalia Piksa
Wydział Architektury Wnętrz, Wzornictwa i Scenografii Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
liczba głosów: 97
Projekt dyplomowy dotyczy aranżacji wnętrza istniejącego hotelu w Jastrzębiu-Zdroju. Głównym założeniem było stworzenie kurortu, który będzie miejscem do relaksu, pozwalającym oderwać się od rzeczywistości w szarym mieście, a jednocześnie będzie stanowił wizytówkę naturalnej marki kosmetyków Uzdrovisco.
Przestrzeń otwarta i wielofunkcyjna – centrum dla młodzieży i bursa
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Magdalena Anzorge-Kurkowska
Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
liczba głosów: 34
„Przestrzeń otwarta i wielofunkcyjna — centrum dla młodzieży i bursa w zaadaptowanym Domu Turysty PTTK w Płocku” to projekt dyplomowy, podejmujący kilka zagadnień. W dużej mierze odpowiada na problem braku miejsc, przestrzeni publicznych, w których młodzi mogą po prostu przebywać, spotykać się, angażować w różne aktywności.
Szklarnia – przestrzeń bez dystansu
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Alicja Nalikowska
Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
liczba głosów: 258
Motywacją do stworzenia koncepcji przestrzeni terapeutycznej była chęć podnoszenia świadomości społecznej na temat funkcjonowania osób z autyzmem [...]. Moim celem było zaprojektowanie miejsca, które będzie wpływać na rozwój jednostki dzięki zróżnicowanym warsztatom terapii manualnej. Będzie pomagało w wyciszeniu i sprzyjało integracji z pozostałymi odbiorcami przestrzeni.
Stara Fabryka – projekt przestrzeni aktywności miejskiej
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Magdalena Żądło
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
liczba głosów: 285
Tematyka pracy dyplomowej koncentruje się wokół znaczenia dawnego przemysłu włókienniczego dla współczesnego obrazu Bielska-Białej. Czerpiąc z wielowątkowej historii, projekt rewitalizacji budynku Starej Fabryki, pozostałości po sukienniczej działalności rodziny Büttnerów, w którym obecnie działa oddział Muzeum Historycznego w Bielsku-Białej, jest próbą połączenia przeszłości z wyzwaniami teraźniejszości.
Światło i mrok. Przestrzeń działań artystycznych
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Katarzyna Jasińska
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
liczba głosów: 7
Przestrzeń działań artystycznych „Światło i mrok” to koncepcja połączenia dwóch skrajnych, a zarazem nieistniejących bez siebie światów. Praca składa się z dwóch podstawowych przestrzeni: części, w której gości światło, oraz tej pogrążonej w mroku. Całość ma za zadanie wprowadzić odwiedzającego w rzeczywistość zachęcającą do kontemplacji tego kontrastu.
SLAB — adaptacja hali przemysłowej na centrum wspinaczkowe
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Katarzyna Ekwińska
Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
liczba głosów: 6
Projekt stanowi kompleksowe opracowanie centrum wspinaczkowego wyposażonego w niezbędne narzędzia do uprawiania wspinaczki sportowej. Oprócz ścian przeznaczonych do wspinania w projekcie znalazły się też zaplecze treningu ogólnorozwojowego oraz kawiarnia. Obiekt spełnia wymogi, jakie stawia przed nim uprawianie wspinaczki w różnym stopniu zaawansowania, umożliwia organizację zawodów, a także stanowi dobre miejsce spotkań i popularyzacji tego sportu.
Współczesne wnętrze pijalni czekolady zainspirowane tradycją warszawską
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Marta Dymek
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, Kierunek: Architektura Wnętrz
liczba głosów: 177
Praca to próba stworzenia współczesnego wnętrza pijalni czekolady w miejscu z bogatą historią. Temat pracy nawiązuje do tradycji warszawskiej i pierwsza myśl, jaka przychodzi do głowy, to firma E. Wedel, jedna z najbardziej znanych na świecie polskich firm produkujących czekoladę.
Co-living – przestrzenie wspólne. Adaptacja fragmentu kompleksu budynków mieszkalno-usługowych w Cieszynie
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Dorota Kaleta
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
liczba głosów: 67
Projekt jest alternatywą dla mieszkania w typowym polskim bloku. Został opracowany zgodnie z ideą co-livingu, zakładającą współdzielenie przestrzeni z sąsiadami. Mieszkańcy takiego obiektu dzielą wiele kosztów, mogą sobie też pozwolić na wiele udogodnień, których brakuje w polskich mieszkaniach. Tego typu rozwiązanie generuje jednocześnie bardzo duże wyzwanie dla współzamieszkującej społeczności — jest nim komunikacja.
„Na Zdrowie” – dom terapii lęków
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Julia Kosmus
Wydział Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
liczba głosów: 38
Psychika ludzka jest obszarem, który ludzie próbują poznać od zarania dziejów. Pomimo postępów poczynionych w ostatnich dekadach, psychiatria wciąż nie zgłębiła wielu zagadnień. Ważne jest więc konsekwentne poszerzanie i popularyzowanie wiedzy z tej dziedziny, tak aby szybko zareagować na symptomy ewentualnej choroby i podjąć właściwe leczenie, a także, by poprawić stan placówek opieki zdrowia psychicznego.
Przychodnia lekarska w Koronowie. Powrót do pierwotnej funkcji
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Izabela Meyze
Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
liczba głosów: 7
Projekt Przychodni lekarskiej w Koronowie stanowi swego rodzaju powrót do przeszłości, a ściślej powrót do pierwotnej funkcji budynku. Bazą projektu jest zabytkowy budynek, w latach 1898–1960 pełniący funkcję Szpitala Miejskiego — pierwszego, jedynego i zarazem ostatniego w okolicy. Obecnie we wnętrzu znajdują się przedszkole oraz żłobek samorządowy.
Wnętrze mieszkania w przedwojennej kamienicy
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Aleksandra Niewczas-Marek
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, Kierunek: Architektura Wnętrz
liczba głosów: 2
Tematem pracy jest projekt wnętrza mieszkania w warszawskiej kamienicy przy Alejach Jerozolimskich 49, zwanej kamienicą dr. Józefa Dawidsona i inż. Hackela Kadyńskiego. Budynek projektu Józefa Napoleona Czerwińskiego jest przykładem architektury secesyjnej, powstał w latach 1910–1913 i przetrwał obie wojny.
FOLK concept – projekt adaptacyjny spichlerza
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Maciek „Maćko” Choiński
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
liczba głosów: 341
FOLK concept jest podsumowaniem kilkuletniej działalności naukowo-badawczej dotyczącej wiejskiej tkanki architektonicznej. Temat wsi w ostatnim czasie wychodzi poza obowiązujące ramy i staje się jeszcze ważniejszym niż dotąd elementem wpływającym na tożsamość i pochodzenie.
Przestrzeń dedykowana
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Natalia Przybyszewska
Wydział Architektury Politechniki Białostockiej
liczba głosów: 632
Celem pracy jest adaptacja wybranej przestrzeni w centrum Łodzi na miejsce, w którym w szczególny sposób będzie można zapoznać się z postacią i twórczością Katarzyny Kobro. Autorka podjęła decyzję, że będzie to kawiarnia z aneksem edukacyjnym i przestrzenią wystawienniczą, a charakter jej wnętrza będzie nawiązywał do twórczości rzeźbiarki.
Balans – przestrzeń aktywnego wypoczynku. Adaptacja wiaduktu kolejowego w Szczecinie
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Natalia Grzywacz
Wydział Architektury Wnętrz i Przestrzeni Wirtualnej Akademii Sztuki w Szczecinie
liczba głosów: 69
Przedmiotem opracowania powyższej pracy magisterskiej było zrewitalizowanie przestrzeni wyłączonego z użytku wiaduktu kolejowego przy ul. Ku Słońcu w Szczecinie. Przekształcenie tego terenu na przestrzeń aktywnego wypoczynku wzbogaci miasto o kolejne miejsce sprzyjające spotkaniom towarzyskim i odpoczynkowi. Najistotniejszą kwestią w projekcie było zapewnienie mieszkańcom odpowiednich przestrzeni publicznych.
Projekt kompleksu stymulacyjno-relaksacyjnego w przestrzeni modelowej inspirowany żywiołami
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Patrycja Ilcewicz
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuki w Szczecinie
liczba głosów: 65
Zakres dyplomu licencjackiego obejmuje projekt koncepcyjny bryły budynku oraz wnętrz kompleksu stymulacyjno-relaksacyjnego o łącznej powierzchni 1 901,3 metrów kwadratowych. Projekt kompleksu w przestrzeni modelowej został zainspirowany żywiołami oraz indonezyjską wyspą Bali.
Zgoda na zmianę – przebudowa trzech placów w centrum Warszawy przy ulicach Zgoda i Sienkiewicza
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Marta Drozd
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
liczba głosów: 99
Głównym założeniem projektu było stworzenie przestrzeni wypoczynkowo-rozrywkowej dla pieszych oraz wprowadzenie znacznej ilości zieleni w miejscu istniejących obecnie zatłoczonych placów parkingowych. Obszar opracowania dzieli się na trzy place o różnych funkcjach. Ponieważ odpoczynek dla każdego kojarzy się z czymś innym, projekt oferuje kilka pozycji dostosowanych do zróżnicowanych potrzeb użytkowników.
Projekt mieszkania dla rodziny z dwójką dzieci – nowoczesny loft w dziewiętnastowiecznej przędzalni lnu
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Julia Rawerska
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, Kierunek: Architektura Wnętrz
liczba głosów: 194
Celem pracy było stworzenie mieszkania dla czteroosobowej rodziny: małżeństwa oraz siedmioletnich bliźniaków. Działania obejmowały podzielenie powierzchni loftu zgodnie z potrzebami użytkowników oraz pozwoleniami konserwatorskimi — ponieważ budynek jako część osady fabrycznej należy do zabytków Żyrardowa.
Renesans czarnego złota. Zamek Skrzyńskich w Zagórzanach. Centrum Kongresowe Nauki i Sztuki
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Aleksandra Klińska
Wydział Architektury i Wzornictwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
liczba głosów: 1200
Tytuł pracy dyplomowej — „Renesans czarnego złota” — jest symbolicznym określeniem odrodzenia się zamku Skrzyńskich. „Czarnym złotem” nazywano ropę naftową, która przez stulecia była skarbem ziemi gorlickiej. Praca magisterska ma być przekazem, który przyczyni się do odrodzenia, odnowienia i rozkwitu zastanej tkanki architektonicznej poprzez adaptację i przystosowanie obiektu do nowych funkcji.
Loft, czyli mieszkanie z rodowodem fabrycznym
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Sylwia Michałek
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie, Kierunek: Architektura Wnętrz
liczba głosów: 63
Celem pracy dyplomowej było zaprojektowanie wnętrza mieszkania dla dwojga dorosłych ludzi poprzez połączenie dwóch niezależnych apartamentów, których powierzchnia w sumie wynosi 61,52 metrów kwadratowych. Prezentowana przestrzeń znajduje się na trzecim piętrze budynku, w którym sto lat temu mieściła się Fabryka Wyrobów Gumowych „Brage”.
Plac/park centralny. Projekt przestrzeni społecznotwórczej w mieście-ogrodzie
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Barbara Ziarkowska
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
liczba głosów: 74
W ramach projektu dyplomowego zaprojektowałam dla Milanówka dodatkową przestrzeń publiczną — taką, która będzie koncentrowała życie społeczne w mieście, stworzy zdefiniowane przestrzennie centrum, a także wzbogaci ofertę miejskich aktywności. Postanowiłam opracować koncepcję przestrzenną placu centralnego, którego głównym punktem będzie park.
Projekt wnętrza studia ceramiki SCLAY
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Cecylia Mosak
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, Kierunek: Architektura Wnętrz
liczba głosów: 129
Przedmiotem opracowania jest studio ceramiki na warszawskiej Woli. Projekt ma uwzględniać potrzeby pracowników i uczestników warsztatów ceramicznych. Jest to lokal parterowy o powierzchni 139 metrów kwadratowych. Został podzielony na strefy odpowiadające różnym fazom tworzenia wyrobów z gliny, a miejsce może pomieścić maksymalnie dwudziestu uczestników zajęć.
Postpandemiczna przestrzeń coworkingowa w Szczecinie
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Wiktoria Urbańska
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuki w Szczecinie
liczba głosów: 8
Głównym celem pracy dyplomowej jest stworzenie ergonomicznej, bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni na potrzeby nauki oraz pracy zdalnej. Projektowana przestrzeń znajduje się w centrum Szczecina, dzięki czemu dojazd oraz dojście do biura będzie łatwe dla mieszkańców wszystkich dzielnic.
Artystyczny apartament na wynajem krótkotrwały
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Magdalena Tomaszewska
Wydział Sztuk Pięknych Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
liczba głosów: 92
Apartament, który zdecydowałam się zaprojektować, to dwupoziomowe mieszkanie w apartamentowcu Zdrowie w Łodzi. Jego powierzchnia mieszkalna wynosi 101 metrów kwadratowych. Inspiracjami do projektu wnętrza były dzieła trzech malarzy: Vincenta van Gogha, Pieta Mondriana i Wassilego Kandinsky'ego, oraz malarstwo młodej artystki Andżeliki Miszczuk.
Prolog. Jesteś w małej wsi
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Agata Werochowska
Wydział Architektury Wnętrz Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
liczba głosów: 90
Szukając odpowiedzi na temat dyplomowy,,Prolog. Jesteś w małej wsi”, który dotyczył zagospodarowania wnętrz dawnego pałacu Brühla w Brodach na funkcje wystawiennicze, moją uwagę przykuł problem postrzegania wsi. Być może dlatego, że sama pochodzę z małej miejscowości położonej na Kaszubach, ten motyw od zawsze był mi bliski.
Integracja międzypokoleniowa. Rewitalizacja kompleksu nad Jeziorem Strzeszyńskim w Poznaniu
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Joanna Kulpa
Wydział Architektury Wnętrz i Scenografii Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
liczba głosów: 8
Integracja międzypokoleniowa ma istotny wpływ na rozwój społeczny dzieci oraz samopoczucie seniorów. Jako społeczeństwo powinniśmy przywiązywać do tego większą wagę, szczególnie w czasach, kiedy domy wielopokoleniowe zanikają, a grupy wiekowe separują się od siebie. W Polsce i na świecie powstaje wiele inicjatyw dążących do przywrócenia więzi między najstarszymi i najmłodszymi członkami społeczności, jednak wciąż brakuje przeznaczonych do tego przestrzeni.
Projekt przestrzeni sensoryczno‑terapeutycznej dla dzieci z zaburzeniem ADHD
[zobacz pełną prezentację projektu]
proj.: Paulina Stypuła
Instytut Sztuki i Designu Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
liczba głosów: 295
Głównym założeniem projektu koncepcyjnego przestrzeni sensoryczno-terapeutycznej dla dzieci z ADHD było stworzenie odpowiedniego środowiska. W przestrzeni zostały wyróżnione najważniejsze elementy, które należy wziąć pod uwagę przy projektowaniu. Wykorzystanie terapii sensorycznej i miejsca dostosowanego do potrzeb dziecka z ADHD ma ułatwić jego funkcjonowanie w społeczeństwie.
* Głosowanie trwa do 5 listopada 2023 roku do godziny 23:59. Dopuszcza się oddanie tylko jednego głosu na jedną pracę biorącą udział w głosowaniu o Nagrodę Publiczności. System umożliwia oddanie większej liczby głosów z tego samego IP, aby umożliwić głosowanie wielu osób z tej samej sieci, np. akademickiej, pracowni architektonicznej itp. Dopuszczalna liczba głosów z jednego IP wynosi 11. W przypadku oddania większej liczby głosów przez jedną osobę (poprzez czyszczenie cookies, zmianę lokalizacji IP, odcisków przeglądarek i sesji lub używanie botów) będzie to skutkowało unieważnieniem takich głosów.
UWAGA: System zlicza wszystkie głosy. Po zakończeniu głosowania wszystkie głosy dla każdej z prac zostaną sprawdzone pod kątem naruszeń regulaminu i unieważnione, jeśli ten regulamin naruszyły. Prawidłowa liczba oddanych głosów zostanie podana do wiadomości publicznej po sprawdzeniu logów serwera w momencie publikacji wyników głosowania.
Zobacz obecne podsumowanie poniżej:
nazwa |
liczba głosów |
odsetek głosów |
1. Renesans czarnego złota. Zamek Skrzyńskich w Zagórzanach. Centrum Kongresowe Nauki i Sztuki |
1200 |
|
2. Przestrzeń dedykowana |
632 |
|
3. Koncepcja modernizacji Zamku w Janowcu. Trwałe ruiny w kontekście współczesności |
621 |
|
4. FOLK concept – projekt adaptacyjny spichlerza |
341 |
|
5. Projekt przestrzeni sensoryczno‑terapeutycznej dla dzieci z zaburzeniem ADHD |
295 |
|
6. Stara Fabryka – projekt przestrzeni aktywności miejskiej |
285 |
|
7. Szklarnia – przestrzeń bez dystansu |
258 |
|
8. Nowoczesny loft w dziewiętnastowiecznej przędzalni lnu |
194 |
|
9. Współczesne wnętrze pijalni czekolady zainspirowane tradycją warszawską |
177 |
|
10. Reinterpretacja przestrzeni szkolnej |
148 |
|
11. Projekt wnętrza studia ceramiki SCLAY |
129 |
|
12. Zgoda na zmianę – przebudowa trzech placów w centrum Warszawy przy ulicach Zgoda i Sienkiewicza |
99 |
|
13. Projekt aranżacji wnętrza kurortu w Jastrzębiu-Zdroju |
97 |
|
14. Artystyczny apartament na wynajem krótkotrwały |
92 |
|
15. Prolog. Jesteś w małej wsi |
90 |
|
16. Plac/park centralny. Projekt przestrzeni społecznotwórczej w mieście-ogrodzie |
74 |
|
17. Balans – przestrzeń aktywnego wypoczynku |
69 |
|
18. Eko rejs – solarny jacht elektryczny |
68 |
|
19. Co-living – przestrzenie wspólne |
67 |
|
20. Projekt kompleksu stymulacyjno-relaksacyjnego w przestrzeni modelowej inspirowany żywiołami |
65 |
|
21. Loft - mieszkanie z rodowodem fabrycznym |
63 |
|
22. The Quaver — niestabilność... zmienność... niepewność |
59 |
|
23. Na Zdrowie – dom terapii lęków |
38 |
|
24. Przestrzeń otwarta i wielofunkcyjna – centrum dla młodzieży i bursa |
34 |
|
25. Grawitacja. Projekt przestrzeni z ofertą dla entuzjastów wypraw górskich |
23 |
|
26. Integracja międzypokoleniowa |
8 |
|
27. Postpandemiczna przestrzeń coworkingowa w Szczecinie |
8 |
|
28. Miejsce Spotkań Głuchych przy ruinach zamku biskupów wrocławskich w Ujeździe |
8 |
|
29. Centrum Spotkań przy szpitalu im. Józefa Babińskiego w Krakowie |
8 |
|
30. Przychodnia lekarska w Koronowie. Powrót do pierwotnej funkcji |
7 |
|
31. Światło i mrok. Przestrzeń działań artystycznych |
7 |
|
32. SLAB — adaptacja hali przemysłowej na centrum wspinaczkowe |
6 |
|
33. Wnętrze mieszkania w przedwojennej kamienicy |
2 |