Zamknięci w czterech ścianach wcale nie musimy rezygnować z dizajnu na najwyższym poziomie. Przeciwnie, właśnie teraz jest dobry moment na to, by docenić kunszt duńskiego wzornictwa — prostotę i funkcjonalność mebli, które nadadzą codzienności niecodzienny wymiar.
W związku z czasowym zamknięciem salonów stacjonarnych, marka BoConcept koncentruje swoje działania w sferze e-commerce. W tej chwili wszyscy pracownicy salonów BoConcept pracują w trybie home office i niezmiennie pozostają do dyspozycji klientów w kontakcie telefonicznym oraz mailowym. Można też wejść na stronę BoConcept i zadać przedstawicielowi firmy pytanie. Dodatkowe informacje uzyskamy, wypełniając krótki kwestionariusz umieszczony na stronie internetowej firmy przy każdym opisie produktu.
wirtualny sklep 3D
Najważniejszym elementem przeniesienia warszawskich salonów BoConcept do Internetu jest Virtual Store. BoConcept przeniósł cały warszawski salon pokazowy do wirtualnej rzeczywistości w technologii 3D. Klienci mogą go zwiedzić, nie wychodząc z domu, przyjrzeć się z bliska każdemu produktowi oraz poznać jego wymiary, cenę, a także możliwości dostosowania do konkretnego wnętrza.
warszawski salon można odwiedzić wirtualnie
© BoConcept
Kamila Maślanka właścicielka warszawskiego salonu BoConcept twierdzi:
Mimo wyjątkowej sytuacji pracujemy wciąż bardzo intensywnie. Rozszerzyliśmy obsługę elektroniczną klientów w kanałach social media — na Facebooku i Instagramie oraz poprzez aplikacje Facetime i Zoom. Tą drogą udzielamy obecnie klientom indywidualnych porad w zakresie stylizacji wnętrz, a także przekazujemy szczegółowe informacje o naszych produktach i usługach. Wszystkie zamówienia i wysyłki realizowane są terminowo i bez przeszkód. Już dziś zapraszamy naszych klientów do Virtual Store, dzięki któremu, nie wychodząc z domu, mogą oni odwiedzić warszawski salon BoConcept.
spersonalizowane porady projektantów online
Do dyspozycji klientów wciąż pozostaje usługa projektowania wnętrz. Bezpośrednie spotkania z projektantami zastąpiono konsultacjami wideo. W trakcie takiej rozmowy omawiane są oczekiwania klienta, a następnie odbywa się wirtualna prezentacja kolekcji BoConcept, ze szczególnym uwzględnieniem produktów, odpowiadających konkretnym potrzebom danego inwestora. Klienci, którzy chcą na żywo zobaczyć kolekcję, a także poznać możliwości konfiguracyjne poszczególnych systemów, mogą umówić się telefonicznie na indywidualne spotkanie w warszawskim salonie. Showroom udostępniany jest w uzgodnionym terminie tylko zainteresowanym klientom, przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich niezbędnych środków bezpieczeństwa.
oprac.: red.
ilustracje udostępnione dzięki uprzejmości BoConcept