Konkurs „Najlepszy Dyplom ARCHITEKTURA”
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

Swisspacer otwiera się na nowe rynki sprzedaży

20 czerwca '24

Branża budowlana w USA jest spokojna o przyszłość w 2024 roku. Zrównoważony rozwój, efektywność energetyczna, trwałość i kompleksowe dotacje rządowe są kluczowymi czynnikami mającymi wpływ na pozytywną sytuację na rynku. Stwarza to atrakcyjne perspektywy dla europejskich producentów, ponieważ produkty budowlane z Europy cieszą się doskonałą reputacją, szczególnie jeśli chodzi o jakość. Swisspacer zareagował na obecne potrzeby i otworzył centrum dystrybucyjne w New Jersey w bezpośrednim sąsiedztwie Nowego Jorku.

Wysoka inflacja, rosnące ceny surowców oraz niedobór wykwalifikowanej siły roboczej spowodowały jedynie umiarkowany wzrost w sektorze budowlanym w Stanach Zjednoczonych w ubiegłym roku. Jednak rządowe wsparcie dotacjami o wartości około miliarda EUR oraz wdrożenie dodatkowych zachęt podatkowych dla inwestorów może doprowadzić do znacznego ożywienia w 2024 roku. „Branża budowlana w USA przechodzi niezwykłą transformację, napędzaną postępem technologicznym i rosnącym naciskiem na zrównoważony rozwój” — mówi Matthias Bach, dyrektor generalny producenta ciepłych ramek Swisspacer.

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

© Swisspacer

sytuacja w USA oferują nowe możliwości dla Europy

Efektywność energetyczna prawdopodobnie stanie się kluczowym czynnikiem zrównoważonego budownictwa w USA w najbliższych latach. Wysokie koszty początkowe inwestycji mogą zostać zrekompensowane przez niższe, długoterminowe koszty cyklu życia. Redukcję kosztów można osiągnąć na przykład dzięki zastosowaniu nowoczesnych fasad i energooszczędnych systemów. „Widzimy, że energooszczędne i zrównoważone budynki stają się ważną częścią amerykańskiego przemysłu budowlanego. W poszczególnych stanach wzrasta tendencja do tworzenia norm budynków o zerowym zużyciu energii netto. Jednocześnie certyfikaty budowlane, takie jak LEED i BREEAM, będą nadal zyskiwać na znaczeniu” — przekonuje Matthias Bach. „Zainteresowanie i zaangażowanie w przyjazne dla środowiska materiały i produkty budowlane wyraźnie rośnie. Stwarza to doskonałą okazję dla europejskich producentów produktów i materiałów budowlanych do wykorzystania obecnego trendu”.'

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

© Swisspacer

Kluczową kwestią jest dokładne zapoznanie się z lokalnymi przepisami budowlanymi. Najwyższe wymagania dotyczące okien obowiązują w północno-wschodniej części USA i w Kalifornii. „Rozmiary i konstrukcje elementów okiennych i drzwi również różnią się od naszych europejskich standardów”, wyjaśnia Matthias Bach. Na przykład, w prywatnych budynkach mieszkalnych zwykle spotyka się pionowe okna przesuwne o małym formacie, a nie okna rozwierno-uchylne.

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

© Swisspacer

magazyn na miejscu zapewnia szybką dostawę

Niepewność gospodarcza, z którą związane są ceny surowców, energii i dostępność materiałów, ma również znaczący wpływ na amerykański przemysł budowlany. „Lokalne firmy dostosują swoje procesy biznesowe” – przewiduje Matthias Bach. „Będą podejmować bardziej elastyczne decyzje i stale optymalizować procesy projektowe i zaopatrzeniowe. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć własny magazyn na miejscu. Oznacza to, że jesteśmy blisko rynku i naszych klientów, a także możemy błyskawicznie reagować na krótkoterminowe zamówienia. Oprócz wysokiej jakości, bogatego portfolio produktów, estetyki i zrównoważonego rozwoju, niezawodność dostaw jest kluczowym czynnikiem w zdobyciu udziałów na rynku amerykańskim", wyjaśnia dyrektor generalny Swisspacer.

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

Nowy magazyn Swisspacer w New Jersey

© Swisspacer

Magazyn Swisspacer znajduje się w Closter w stanie New Jersey, niedaleko Nowego Jorku. Ciepłe ramki Swisspacer Advance, Ultimate oraz Ultimate Pro jak i szprosy będą dostępne lokalnie, dostosowane do tamtejszych wymagań. Magazyn jest pierwszym centrum dystrybucji produktów Swisspacer w Ameryce Północnej, a ciepłe ramki zostały z niego dostarczone do lokalnych klientów pierwszy raz w kwietniu. „Dzięki centrum dystrybucji nie tylko udostępniamy nasze produkty na rynku amerykańskim, ale także chcemy ugruntować naszą pozycję jako kompetentnego partnera w produkcji najbardziej energooszczędnych okien i fasad” — podkreśla Matthias Bach.  

Więcej informacji na www.swisspacer.com

Głos został już oddany

BIENNALE YOUNG INTERIOR DESIGNERS

VERTO®
system zawiasów samozamykających

www.simonswerk.pl
Ergonomia. Twój przybiurkowy fizjoterapeuta
INSPIRACJE