Inspirujące rozmowy z architektami, przedstawicielami mediów i blogerami, perfekcyjnie zaprojektowana i wyposażona strefa kuchenna i lounge’owa, ekspozycja najnowszych propozycji wielkoformatowych powierzchni Dekton i Silestone, zaskakujące bogactwem smaku śniadania i lunche, przygotowane przez mistrza Aleksandra Barona — niedawno zakończone Warsaw Home to spektakularny sukces hiszpańskiej marki Cosentino, która w tym roku po raz pierwszy zaprezentowała się na targach.
W ciągu zaledwie kilku lat Targi Warsaw Home stały się największą tego rodzaju imprezą w Europie Środkowo-Wschodniej. Oryginalny koncept przyciągnął do Nadarzyna dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu; przez cztery dni każdy mógł posmakować, poczuć i zobaczyć jak będzie wyglądać najbliższa przyszłość świata wzornictwa. Premiera Cosentino na tegorocznym Warsaw Home była wyjątkowa pod wieloma względami. Hiszpańska marka zaprosiła do współpracy przy tworzeniu stoiska Agę Kobus i Grzegorza Goworka, znakomitych architektów ze Studia O. Projektanci podzielili przestrzeń wystawienniczą na trzy zupełnie różne strefy; jasną, zapraszającą i prezentującą portfolio i wielość zastosowań powierzchni ultrakompaktowej Dekton, centralną, będącą sercem stoiska i podkreślającą bogatą historię firmy oraz lounge’ową, ciemną, skupiającą się na prezentacji konglomeratu kwarcowego Silestone. Zabieg ten nie tylko umożliwił gościom obejrzenie samych materiałów, lecz także pokazał ich wszechstronność — powierzchnie Cosentino zostały bowiem wykorzystane na blatach, podłodze, okładzinach ścian, mebli, a nawet drzwi, dzięki wykorzystaniu Dekton Slim o grubości 4 mm — najcieńszej i najlżejszej propozycji z portfolio producenta.
Zlokalizowaną w hali D ekspozycję w ciągu czterech targowych dni odwiedziło mnóstwo osób. Pierwszego dnia na stoisku zorganizowano dedykowane spotkania dla prasy i blogerów wnętrzarskich. Drugi dzień imprezy należał do architektów, reprezentujących Stowarzyszenie Architektów Wnętrz i inne zaprzyjaźnione z marką pracownie projektowe oraz partnerów biznesowych. Ostatnie dwa dni zdominowali klienci indywidualni, poszukujący trafnych pomysłów i funkcjonalnych rozwiązań do wykończenia swojego domu.
ekspozycja Cosentino na Warsaw Home
© Cosentino
Targowym hitem była ekspozycja najmodniejszych wzorów Dekton i Silestone, obejmująca przestrzenne instalacje prezentujące kolekcje inspirowane naturą. Niezauważona nie mogła pozostać również lada recepcyjna o monolitycznej, nowoczesnej formie, wykonana z materiału Dekton Opera, a także intymna strefa relaksu, gdzie główną rolę odgrywał zaprezentowany przedpremierowo wzór Silestone Eternal Noir. Najwyższej jakości wyposażenie — biokominek marki Planika, stoliki projektu Arthura Athayde, wyjątkowa sofa John John udostępniona przez Studio Forma 96, a także dekoracje marki Serax — stanowiły doskonałe towarzystwo dla tego szlachetnego materiału.
Centralną, skupiającą wzrok i zmysły odwiedzających, częścią ekspozycji była przestrzeń kuchenna stoiska. Przygotowana specjalnie na targi zabudowa powstała w Hiszpanii i obejmowała wygodną strefę do gotowania wykonaną z materiału Dekton Zenith (biel) oraz Dekton Kira (brąz), wyposażoną w sprzęt AGD z oferty firmy Comitor i oświetlenie marki Vibia. To właśnie tutaj, odwiedzający stoisko mogli nabrać energii przy wybornej kawie, zasmakować oryginalnej hiszpańskiej szynki jamon, a także porozmawiać ze specjalistami o możliwościach zastosowań wszystkich produktów z portfolio Cosentino. Kulminacyjnym punktem wydarzeń były pokazy kulinarne Aleksandra Barona, znanego m.in. z telewizyjnego cyklu „Widelcem po mapie”. Ten znany i lubiany szef kuchni, podczas targów przygotowywał na stoisku Cosentino dania perfekcyjne — proste, a zarazem niezwykle smaczne, powstałe w oparciu o rostbef, polskie kasze i kiszone warzywa. Pracując nad kolejnymi potrawami dzielił się ze zgromadzonymi gośćmi wiedzą kulinarną — opowiadał o swoich przepisach i doświadczeniach w gotowaniu.
Tegorocznym motywem przewodnim ekspozycji Cosentino były hasła: INSPIRACJA, INNOWACJA, INTERAKCJA! W ich ramach toczyły się rozmowy o wzajemnym oddziaływaniu pomiędzy wnętrzem i zewnętrzem, interakcji pomiędzy sztuką i designem, wspólnych projektach Cosentino z ambasadorami marki, m.in. Cindy Crawford i uznanymi w świecie projektantami, a także dyskusje o ekologii, zrównoważonym rozwoju i wspieraniu lokalnych społeczności. Partnerami stoiska były marki: Comitor, Studio Forma 96, Planika, Serax, Vibia oraz Decodore.
Kliknij by przeglądnąć portfolio Grupy Cosentino dostępne w naszym portalu.
Grupa Cosentino
opiera swój rozwój na międzynarodowej ekspansji, innowacyjnym programie badawczo-rozwojowym, poszanowaniu środowiska naturalnego i zasad zrównoważonego rozwoju oraz nieustannym wspieraniu lokalnych społeczności. Ważnymi elementami tożsamości firmy są również szkolenia, respektowanie prawa do równości oraz bezpieczeństwo zatrudnienia. Aktualnie, produkty marek Grupy Cosentino obecne są w ponad 110 krajach. W obrębie państw, w których firma działa, dystrybucja przebiega głównie na podstawie wykorzystania innowacyjnych, kompleksowych platform dystrybucyjnych i usługowych, zwanych Centrami Cosentino.
Centra Cosentino stanowią świetny przykład całkowitego oddania firmy swoim klientom. Miejsca te łączą w sobie funkcjonalność magazynu, salonu wystawowego dla marek i produktów oraz sieci sprzedażowej. W obiektach Cosentino realizowane są programy szkoleniowe, przygotowane specjalnie na potrzeby różnych profesjonalistów, którzy w nich uczestniczą: kamieniarzy, architektów, projektantów wnętrz, a także sprzedawców detalicznych.
Więcej na: https://www.cosentino.com/pl-pl/