Tegoroczne targi Interzum były prawdziwą ucztą dla miłośników dobrego designu. Na setkach stoisk zaprezentowano tysiące innowacji i rozwiązań zaprojektowanych z myślą o komforcie dnia codziennego. Wśród nich nie zabrakło propozycji marki REJS.
REJS na Interzum
Oglądając targowe ekspozycje nie sposób było nie odnieść wrażenia, że codzienność może być i łatwiejsza, i piękniejsza. Meble – ich komponenty i całe zabudowy, a także akcesoria do nich tworzone, zachwycały jakością, precyzją wykonania, naciskiem na detale i innowacyjnością.
Uwagę przyciągały kolory inspirowane barwami ziemi, żywe rośliny, w tym wertykalne ogrody i naturalne forniry – drewniane i kamienne. Projektanci postawili na autentyczność oraz funkcjonalność w nowym tego słowa znaczeniu. Obecnie nie ogranicza się ona jedynie do
bezawaryjności, ale oznacza prawdziwą użyteczność. Proponowane produkty, w tym akcesoria meblowe, rozwiązują realne problemy i niwelują niedogodności. A do tego zapewniają komfort i cieszą oczy.
Produkty marki REJS na targach INTERZUM
© REJS
W trend ten idealnie wpisują się produkty prezentowane na ekspozycji REJS (D-058 w hali 07.1) np. nowe systemy Cargo Maxi z kolekcji PURO: Space oraz Space DUO. Te wyjątkowo pojemne systemy organizacji pozwalają zamienić wysoką szafkę kuchenną w
praktyczną spiżarkę. Dzięki zastosowaniu stelaża na froncie szafki (Maxi Space DUO) uzyskujemy dodatkową przestrzeń do przechowywania produktów, a jednocześnie poprawiamy dostęp do znajdujących się w niej zapasów. Moduły Space można zamontować w konfiguracji typu side by side, to znaczy zamontować wersję lewą i prawą w dwóch sąsiadujących szafkach, albo w jednej pojemnej szafie.
Uzyskamy większą przestrzeń przechowywania i perfekcyjne zagospodarowanie mebli. Kolorystyka systemów z kolekcji PURO: dębowy fornir połączony z matową czernią oraz szkło zestawione z bielą, świetnie wpisują się w najmodniejsze trendy wzornicze.
Interesujące są propozycje do szafek narożnych: Corner Space i Corner Space Plus. Ich udoskonalona konstrukcja i zastosowanie dodatkowych, specjalnych mechanizmów nie tylko pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń przechowywania, ale też sprawia, że wysunięcie koszy jest jeszcze łatwiejsze.
Produkty marki REJS na targach INTERZUM
© REJS
Jeszcze ładniej, jeszcze bardziej funkcjonalnie
Szuflady Ultra Box to kolejna nowość w ofercie firmy REJS. Nowa, cienka szuflada to udana synergia funkcjonalności i estetyki. Starannie dopasowane przegrody i wkłady skutecznie pomagają zachować porządek. I to nie tylko w kuchni, ale też w sypialni, biurze, łazience i
garderobie. Dzięki nim nie musimy nerwowo szukać zapodzianych gdzieś przedmiotów podczas pracy, przygotowania posiłków, czy przygotowywania się rano do wyjścia z domu. Wszystko jest zawsze na swoim miejscu, tuż pod ręką.
Na majowych targach Interzum nie zabrakło nacisku na detale i produkty, na które zazwyczaj nie zwracamy uwagi. Utrzymane w czerni nowe ociekarki kuchenne REJS udowodniły, że nawet tak niepozorne elementy kuchennej zabudowy mogą stanowić ich ozdobę. I to nie tracąc nic ze swojej funkcjonalności.
Produkty marki REJS na targach INTERZUM
© REJS
Interzum na plus
Duże zainteresowanie odwiedzających ekspozycję firmy REJS – a tych, było naprawdę wielu, budziły uchwyty i systemy oświetleniowe, które marka wprowadziła do oferty w ubiegłym roku. Nowoczesne rozwiązania świetlne, a także cały potrzebny osprzęt – od złączek, poprzez zasilacze po włączniki, pozwala tworzyć imponujące instalacje, a przez to kreować niepowtarzalny nastrój wnętrz. Co ważne, systemy te, oparte na technologii LED są jednocześnie energooszczędne i przyjazne środowisku.
W imieniu firmy REJS chcielibyśmy serdecznie podziękować za odwiedzenie naszego stoiska na targach Interzum w Kolonii. Cieszymy się, że mieliśmy okazję zaprezentować nasze produkty i usługi oraz nawiązać nowe kontakty biznesowe. Mamy nadzieję, że nasza oferta spełniła Państwa oczekiwania i że będziemy mogli nawiązać owocną współpracę w przyszłości. Jeszcze raz dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą i zapraszamy do dalszego kontaktu — powiedziała Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu REJS.
Produkty marki REJS na targach INTERZUM
© REJS