Konkurs studencki na najciekawszy projekt przestrzeni do mieszkania
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

Finał warsztatów ART of DECORS

31 października '19


W październiku zakończył się cykl jednodniowych warsztatów dla architektów i projektantów pod hasłem ART of DECORS. W trakcie czterech spotkań siedzibę firmy w Żarach odwiedziło 80 gości uczestniczących w projekcie A&P. Spotkania były elementem działań towarzyszących obchodom jubileuszu 25-lecia działalności SWISS KRONO w Polsce.

Inspiracją dla idei ART of DECORS było między innymi 100-lecie narodzin ostatniego z wielkich styli w architekturze i meblarstwie — art deco (1919–1939). W ramach jubileuszu przypomniano tę wyjątkową estetykę, m.in. tworząc z produktów SWISS KRONO replikę modelu Rolls-Royce Silver Ghost oraz projektując nowy wystrój wnętrza firmowej restauracji 5DECO. W ten sposób pokazano istotę sztuki tworzenia i wykorzystywania dekorów. Uczestnicy spotkań przekonali się na własne oczy, że z produktów drewnopochodnych można dzisiaj stworzyć niemal wszystko.

Szkolenie z niespodzianką

Goście odwiedzający siedzibę firmy w Żarach mieli okazję nie tylko zwiedzić zakład. Każdy z uczestników został również wyposażony w materiały przydatne w codziennej pracy. Specjalnie przygotowane zestawy zawierały katalogi, broszury oraz walizki z wzornikami płyt i blatów. W czterech z nich znajdowała się dodatkowa nagroda — voucher na wyjazd na targi meblowe iSaloni w Mediolanie, w 2020 roku. Jednak najważniejszym elementem spotkań był udział w czterech różnorodnych warsztatach, prowadzonych przez specjalistów na co dzień współpracujących ze SWISS KRONO — senselierkę Martę Siembab, projektantkę Maję Palczewską, trenera biznesu Andrzeja Niemczyka oraz dziennikarza Tomasza Kammela.

Warsztaty ART of DECORS

Nie tylko o trendach

Szkolenia nie dotyczyły jednak wyłącznie trendów w architekturze i wzornictwie.

Do pracy architektów i projektantów podchodzimy kompleksowo, dlatego program szkoleń dotyczył różnych sfer naszego życia i codziennej pracy. Z jednej strony chcieliśmy zwrócić uwagę na zupełnie nowe obszary, jak komunikacja sensoryczna. — mówi Jarosław Masina, Kierownik Działu Marketingu SWISS KRONO — Z drugiej strony chcieliśmy wyposażyć naszych gości w metody ćwiczenia kompetencji miękkich, które pozwolą na co dzień jeszcze efektywniej współpracować z klientami. Z opinii uczestników wiemy już, że ta interdyscyplinarna formuła bardzo przypadła im do gustu.

Nowe ścieżki rozwoju

Marta Siembab, jedyny w Polsce senselier, wprowadziła uczestników w świat projektowania krajobrazów zapachowych i pokazała, w jaki sposób zapach może stanowić dla nas narzędzie w komunikacji. Maja Palczewska przedstawiła uczestnikom sposób pracy twórczej metodą design thinking, która skupia się m.in. na pogłębionych wywiadach z klientami i rozpoznaniu ich prawdziwych potrzeb. Trener biznesu Andrzej Niemczyk poprowadził dla gości warsztaty radzenia sobie ze stresem. Na zakończenie dnia pełnego wrażeń odbyło się szkolenie prowadzone przez Tomasza Kammela. Znany dziennikarz i prezenter, od lat współpracujący ze SWISS KRONO, podzielił się z gośćmi sprawdzonymi metodami i rozwiązaniami dotyczącymi wystąpień publicznych.

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE