Zobacz w portalu A&B!
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

„Czas tworzy wartość” – niestandardowa kampania dewelopera Invest Komfort

07 kwietnia '22

Dewelopera marketingowa „Gra o tron”,
czyli połączenie przeszłości z teraźniejszością


Trójmiejski deweloper Invest Komfort stawia na nieszablonowe rozwiązania nie tylko w architekturze, ale też w komunikacji marketingowej. Dla swojej inwestycji Opacka w Gdańsku Oliwie przygotował zjawiskową kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku.

Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: kobiety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołujące się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każdy z bohaterów, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprzewodową słuchawkę. Skąd pomysł na wykorzystanie sztuki w kampanii inwestycji?

Portret mężczyzny – kampania „Czas tworzy wartość”        Portret kobiety – kampania „Czas tworzy wartość”

Portret chłopca – kampania „Czas tworzy wartość”        Portret psa – kampania „Czas tworzy wartość”

bohaterowie kampanii „Czas tworzy wartość”

© INVEST KOMFORT

Osiedle wyróżnia się architekturą i dopracowaniem najmniejszego szczegółu.
Jest kameralne i zlokalizowane w sąsiedztwie zabytkowej archikatedry oraz Parku Oliwskiego,
gdzie na każdym kroku czuje się bogactwo historii.

Michał Ciomek, członek zarządu Invest KomfortPoszukiwaliśmy języka wizualnego odpowiedniego dla DNA tego miejsca. Oliwa ma 800 lat bogatej historii i wspaniałe widoki na przyszłość. Elementy współczesne i te z przeszłości przenikają się, tworząc harmonijną całość



– mówi Michał Ciomek
członek zarządu Invest Komfort


Anna Tuzek, dyrektor marketingu Invest KomfortSztuka jest mostem łączącym przeszłość z teraźniejszością. Ponadto wysokiej klasy architektura, podobnie jak sztuka, ma ponadczasową wartość. Opacka jest jedną z najbardziej interesujących inwestycji w naszym portfolio. To produkt dla koneserów i kolekcjonerów wyjątkowych nieruchomości. Kampania „Czas tworzy wartość” pokazuje, że można prowadzić komunikację marketingową nieruchomości w sposób niestandardowy i zaskakujący

– dodaje Anna Tuzek
dyrektor marketingu Invest Komfort


Kampanię można zobaczyć w kanałach digital, w mediach społecznościowych, prasie, TV oraz na nośnikach outdoor. Obok inspirowanych sztuką layoutów, częścią kampanii jest film dokumentujący pracę nad projektem oraz strona internetowa kampanii www.opacka-oliwa.pl
 






Norbert Miętki, koordynator kampanii Invest KomfortKontekst historyczny i lokalizacyjny wymagał od nas pełnej atencji. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy najwyższej klasy twórców: legendarnego portrecistę Jacka Porembę, wielokrotnie nagradzaną kostiumografkę Katarzynę Lipińską oraz reżysera filmów dokumentalnych Macieja Puczyńskiego


– informuje Norbert Miętki
koordynator kampanii Invest Komfortt



Za strategię oraz kreację odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku. Producentem sesji i filmu jest Film Reaktor.

Inspiracja barokowym malarstwem to nie przypadek. Tamten czas to Złoty Wiek w historii Gdańska. W pracy nad kampanią wspierali nas eksperci z Muzeum Narodowego. Zależało nam, by uchwycić ducha malarstwa tamtego czasu i przy jego pomocy opowiedzieć bardzo współczesną historię

– informuje Rafał Grzeszkowski
dyrektor kreatywny Communication Unlimited


To nie pierwsze tak wyjątkowe przedsięwzięcie marketingowe Invest Komfort. Ćwierćwiecze istnienia firma świętowała kampanią „Twórcy czasu i przestrzeniwww.tworcyinvestkomfort.pl, której oś stanowił serial dokumentalny opowiadający o architektach, inżynierach, rzemieślnikach i artystach zaangażowanych w tworzenie inwestycji. Serial miał premierę w czerwcu 2021; był również promowany podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. We wrześniu ubiegłego roku Invest Komfort rozpoczął kampanię z udziałem aktora Rafała Królikowskiego, ambasadora inwestycji Brabank Apartamenty położonej na Starym Mieście w Gdańsku.

 

Więcej informacji na stronie firmy Invest Komfort Spółka Akcyjna Sp.K. w portalu A&B oraz:

 

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE