Dewelopera marketingowa „Gra o tron”,
czyli połączenie przeszłości z teraźniejszością
Trójmiejski deweloper Invest Komfort stawia na nieszablonowe rozwiązania nie tylko w architekturze, ale też w komunikacji marketingowej. Dla swojej inwestycji Opacka w Gdańsku Oliwie przygotował zjawiskową kampanię, która nawiązuje do malarstwa baroku.
Kampania prowadzona pod hasłem: „Czas tworzy wartość” przedstawia cztery portrety: kobiety, mężczyzny, chłopca oraz psa, odwołujące się stylistycznie do malarstwa XVII wieku. Ich zadaniem jest połączenie przeszłości z teraźniejszością, oddanie klimatu nowoczesnych apartamentów wkomponowanych w historyczne otoczenie. Dlatego każdy z bohaterów, obok typowej dla baroku stylizacji, posiada współczesny rekwizyt: szminkę, kij do golfa, bezprzewodową słuchawkę. Skąd pomysł na wykorzystanie sztuki w kampanii inwestycji?
bohaterowie kampanii „Czas tworzy wartość”
© INVEST KOMFORT
Osiedle wyróżnia się architekturą i dopracowaniem najmniejszego szczegółu.
Jest kameralne i zlokalizowane w sąsiedztwie zabytkowej archikatedry oraz Parku Oliwskiego,
gdzie na każdym kroku czuje się bogactwo historii.
Poszukiwaliśmy języka wizualnego odpowiedniego dla DNA tego miejsca. Oliwa ma 800 lat bogatej historii i wspaniałe widoki na przyszłość. Elementy współczesne i te z przeszłości przenikają się, tworząc harmonijną całość
– mówi Michał Ciomek
członek zarządu Invest Komfort
Sztuka jest mostem łączącym przeszłość z teraźniejszością. Ponadto wysokiej klasy architektura, podobnie jak sztuka, ma ponadczasową wartość. Opacka jest jedną z najbardziej interesujących inwestycji w naszym portfolio. To produkt dla koneserów i kolekcjonerów wyjątkowych nieruchomości. Kampania „Czas tworzy wartość” pokazuje, że można prowadzić komunikację marketingową nieruchomości w sposób niestandardowy i zaskakujący
– dodaje Anna Tuzek
dyrektor marketingu Invest Komfort
Kampanię można zobaczyć w kanałach digital, w mediach społecznościowych, prasie, TV oraz na nośnikach outdoor. Obok inspirowanych sztuką layoutów, częścią kampanii jest film dokumentujący pracę nad projektem oraz strona internetowa kampanii www.opacka-oliwa.pl
Kontekst historyczny i lokalizacyjny wymagał od nas pełnej atencji. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy najwyższej klasy twórców: legendarnego portrecistę Jacka Porembę, wielokrotnie nagradzaną kostiumografkę Katarzynę Lipińską oraz reżysera filmów dokumentalnych Macieja Puczyńskiego
– informuje Norbert Miętki
koordynator kampanii Invest Komfortt
Za strategię oraz kreację odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z Invest Komfort od 2020 roku. Producentem sesji i filmu jest Film Reaktor.
Inspiracja barokowym malarstwem to nie przypadek. Tamten czas to Złoty Wiek w historii Gdańska. W pracy nad kampanią wspierali nas eksperci z Muzeum Narodowego. Zależało nam, by uchwycić ducha malarstwa tamtego czasu i przy jego pomocy opowiedzieć bardzo współczesną historię
– informuje Rafał Grzeszkowski
dyrektor kreatywny Communication Unlimited
To nie pierwsze tak wyjątkowe przedsięwzięcie marketingowe Invest Komfort. Ćwierćwiecze istnienia firma świętowała kampanią „Twórcy czasu i przestrzeni” www.tworcyinvestkomfort.pl, której oś stanowił serial dokumentalny opowiadający o architektach, inżynierach, rzemieślnikach i artystach zaangażowanych w tworzenie inwestycji. Serial miał premierę w czerwcu 2021; był również promowany podczas Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni. We wrześniu ubiegłego roku Invest Komfort rozpoczął kampanię z udziałem aktora Rafała Królikowskiego, ambasadora inwestycji Brabank Apartamenty położonej na Starym Mieście w Gdańsku.
Więcej informacji na stronie firmy Invest Komfort Spółka Akcyjna Sp.K. w portalu A&B oraz:
- Spot promujący kampanię: YouTube
- Film dokumentujący kulisy powstania kampanii: YouTube
- Landing page kampanii: Opacka w Gdańsku Oliwie