Firma GROHE jest globalnym producentem kompletnych rozwiązań do łazienki i kuchni. Z myślą o młodych architektach, projektantach wnętrz oraz studentach, a także osób spoza branży zajmujących się projektowaniem marka przygotowała wyjątkowy konkurs pod hasłem „Funkcjonalność. Sztuka. Wyobraźnia”. Jego celem jest wyłonienie najlepszego, najbardziej pomysłowego projektu w każdej z trzech kategorii konkursowych. A są nimi: łazienka domowa, łazienka publiczna oraz łazienka przyszłości.
© Grohe
Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie trzy projekty, po jednym w ramach danej kategorii. Dodatkowo należy przedstawić swoją koncepcję w formie filmu, prezentacji lub tekstu.
Firma GROHE zachęca do udziału w konkursie, oferując atrakcyjne nagrody. Są to między innymi vouchery do wykorzystania na produkty GROHE w wysokości 10 000 złotych za 1. i 2. miejsce w każdej kategorii, oraz 5000 za miejsce trzecie. Ponadto zdobywcy pierwszych miejsc otrzymają dodatkowo nagrodę pieniężną w wysokości 5000 zł, a także jedną z wyjątkowych prac Szymona Brodziaka – światowej sławy mistrza fotografii czarno-białej. Przewidziana jest również nagroda publiczności dla jednego ze zwycięzców – wyjazd na targi Salone de Mobile Milano 2022. Głosowanie publiczności odbędzie się w lutym 2022.
© Grohe
Wszystkie projekty konkursowe oceniane będą przez uznane grono jurorów.
Dagmara Jakubczak
Trendwatcher i doradca ws. designu oraz i jego kolekcjonowania. Współpracuje z firmami w Polsce i za granicą, doradzając w dziedzinie trendów.Prowadzi szkolenia i wykłady dotyczące trendów, designu i projektowania wnętrz z elementami historii sztuki oraz o cybernetyce w designie. Dziennikarka współpracująca z mediami w Polsce i za granicą. Jurorka wielu konkursów z zakresu designu i projektowania wnętrz. Wielokrotnie prowadziła konferencje, panele oraz imprezy branżowe.
Marta Czerkies
Projektantka i kreatorka wnętrz, założycielka firmy Marta Czerkies Home Designer. Firmę prowadzi od 2009 roku i od samego początku jej powstania wiedziała, że chce aby pracownia nie tworzyła tylko projektów, a oryginalne rozwiązania, które zakończone są perfekcyjną realizacją. Tak koncepcja stała się mottem firmy i stanowi żelazną podstawę jej funkcjonowania. Marta Czerkies jako jedna z pierwszych wprowadziła do standardów pracy nad wnętrzem holistyczną usługę „realizacji pod klucz”.
Urszula Michalak
Stylistka wnętrz, pomysłodawczyni i ogranizator Meetblogin, ogólnopolskiego zjazdu blogerów wnętrzarskich. Współpracuje z Warsaw Home, gdzie organizuje BlogTour. Na poznańskich targach HomeDecor, od 8 lat aranżuje około 100 metrowe stoisko w ramach Bloggers Zone, uwzględniając aktualne trendy, organizując jednocześnie platformę do wymiany myśli, wiedzy i doświadczeń do osób z branży. Od kilku lat uczestnik Safari Blog, inicjatywy DDN News.
Szymon Brodziak
Mistrz fotografii czarno-białej. Zdobywca pierwszego miejsca w konkursie World’s Top 10 Black&White Photographers 2019 by One Eyeland. Najmłodszy artysta, którego prace zostały wystawione w Muzeum Fotografii – Fundacji Helmuta Newtona w Berlinie. Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, uznany za najlepszego na świecie fotografa czarno-białych kampanii reklamowych przez jury Fashion TV Photographers Awards (2013). Wyróżniony nagrodą Johnnie Walker Keep Walking Award za ciągłe urzeczywistnianie swoich marzeń oraz pasję wyznaczania nowych ścieżek w poszukiwaniu piękna.
Cezary Kowalczyk
Humanista z krwi i kości, absolwent Warszawskiej SGGW, zarządza projektami i sprzedażą do inwestycji jako Project Sales Director w GROHE Polska. Koordynator procesu specyfikacji w projektach poddawanych ocenom wielokryterialnym LEED/BREEAM pod kątem redukcji zużycia wody i energii, realizowanych dla inwestorów międzynarodowych oraz sieci hotelarskich. Zarządza współpracą z kluczowymi inwestorami w Polsce (biurowce, hotele, szpitale obiekty użyteczności publicznej), odpowiedzialny za współpracę z architektami i biurami projektowymi.
© Grohe
Konkurs trwa do 31 stycznia 2022 roku.
Kategorie
ŁAZIENKA DOMOWA
Łazienka w domu to miejsce spokoju i relaksu. Miejsce gdzie czujemy się komfortowo i bezpiecznie. Sztuką jest znalezienie kompromisu między niewielkimi rozmiarami, a użytecznością i estetyką.
ŁAZIENKA PUBLICZNA
Tu liczy się funkcjonalność, ekologia i przede wszystkim higiena. Wygodne rozwiązania dla osób niepełnosprawnych muszą pojawić się w projekcie.
ŁAZIENKA PRZYSZŁOŚCI
Wyobraźnia nie zna granic. Ekstrawagancja czy minimalizm? Zdecyduj sam i przedstaw nam swoją wizję przyszłości.
Więcej informacji: strona konkursu