Od stycznia 2021 roku Schöck zaprezentuje się w nowej odsłonie marki. Producent wyrobów budowlanych wykorzystał miniony, burzliwy rok do zmiany swojego wyglądu. Nowy brand jest bardziej autentyczny i współczesny. Nowozaprojektowane logo marki — „pieczęć Schöck” — ma jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości i niezawodnego połączenia firmy, jej klientów i pracowników, by wciąż w przyszłości wybrzmiewało credo: ,,postaw na niezawodność”.
Schöck rozwijał się bardzo pomyślnie w ciągu ostatnich 30 lat. Nasza firma jest bardziej innowacyjna i międzynarodowa niż kiedykolwiek. Chcemy, aby było to widoczne również dla świata zewnętrznego — mówi Mike Bucher, prezes zarządu Schöck AG.
Najbardziej uderzającą cechą tej zmiany jest nowe logo marki. Niebieski kolor użyty w logo jest odtąd ciemniejszy i staje się wiodącym kolorem marki. Nazwa Schöck jest prezentowana wielkimi literami i z nowym sygnetem marki. Ten nowy sygnet — „pieczęć Schöck” — reprezentowany przez dwa blokujące się wsporniki, ma w przyszłości jeszcze silniej symbolizować obietnicę najwyższej jakości oraz niezawodnego partnerstwa pomiędzy firmą, jej klientami i pracownikami.
Nowy znaczek Schöck oznacza wyraźną obietnicę. Jest to symbol jakości i wartości, niezawodności i bezpieczeństwa — wyjaśnia Mike Bucher — Są to wartości, które są kluczowe dla naszych działań, nawet w czasach transformacji cyfrowej.
Ważnym wyzwaniem przy rewizji projektu było sprostanie wymaganiom zarówno świata cyfrowego, jak i analogowego. Dzięki temu nowe logo może być używane elastycznie i jest doskonale rozpoznawalne na wszystkich urządzeniach.
Pierwotnym planem było zaprezentowanie nowej tożsamości marki na targach Budowlanych w Monachium. Dzięki Coronie odbędzie się to teraz na żywo w Internecie 28.01.2021 r. W bezpiecznej odległości i interaktywnie, Schöck zaprezentuje swoje najważniejsze innowacje w nowej odsłonie www.schoeck.com/livestream21.
Więcej informacji na stornie firmy SCHÖCK Sp. z o.o. w portalu A&B.