Zobacz w portalu A&B!
Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize

Nowa identyfikacja wizualna firmy Schöck. Pierwszy rebranding od 30 lat

11 stycznia '21


Po 30 latach nadajemy naszej marce nowy wizerunek. W centrum tej reorientacji znajduje się nowe logo naszej marki: dwa nawiasy logo Schöck symbolizują silny związek między naszymi wartościami, naszymi standardami jakości, produktami i klientami.

Nowe tematy, nowe wymagania, nowe rozwiązania — ostatnie miesiące konfrontowały nas wszystkich z zapierającą dech w piersiach dynamiką i ciągle nowymi sytuacjami. Wymagana była zarówno elastyczność, jak i ciągłość. W tym czasie również częściowo zmieniliśmy swoją pozycję jako firma, a jednocześnie dodatkowo wzmocniliśmy to, co czyni nas tym, czym jesteśmy.

Rok 2021 rozpoczynamy z nowym logo marki i identyfikacją wizualną. Jako dostawca premium, skupiamy się na takich komponentach jak: jasna komunikacja naszych produktów i obszarów ich zastosowania.

Nasza wcześniejsza profesjonalna obecność marki jest nadal uzasadniona wraz z innowacjami, które wspierają naszą drogę do cyfrowej przyszłości. Już dziś chcielibyśmy przygotować naszych Klientów i Partnerów do naszej podróży i zainspirować ich entuzjazmem.

 

Więcej infrmacji na stronie firmy SCHÖCK Sp. z o.o. w portalu A&B.

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE