German Design Award to oficjalna nagroda przyznawana za wybitne osiągnięcia w dziedzinie projektowania produktów i komunikacji oraz osobowości w branży projektowej. Co roku nagradzane są wysokiej klasy zgłoszenia, z których każde jest na swój sposób pionierem w międzynarodowym krajobrazie wzornictwa. W tym roku jury konkursu wyróżniło firmę Duravit za wybitne wzornictwo produktów i ich komunikację.
Wzornictwo lekkie jak płatek tulipana
Kolekcja White Tulip jest pierwszą pełną łazienką stworzoną w całości przez Philippe Starcka. Przyciąga wzrok nietuzinkowymi kształtami, które sprawdzą się w wielu aranżacjach. Każdy element jest tu niezwykły i wykwintny, odzwierciedlając organiczną sylwetkę kwitnącego tulipana i tworząc niemal rzeźbiarski, delikatny charakter. Zaokrąglenia sprawiają że seria jest uniwersalna ale jednocześnie wyrazista, co sprawia że wkomponowuje się w różne aranżacje.
Bogata paleta produktów z serii White Tulip została nagrodzona tytułem „Zwycięzca” w konkursie German Design Award
© Duravit
Spójnym elementem wzornictwa serii baterii i reszty wystroju jest lekko pochylony na zewnątrz uchwyt, który dzięki gładko wypolerowanej powierzchni jest niezwykle łatwy i przyjemny w obsłudze. Wysoka jakość wykonania i najwyższy perfekcjonizm widoczne są w 160 wąskich, pionowo grawerowanych paskach, które nadają baterii szczególnie wyrafinowany charakter.
Baterie White Tulip świadczą o ekstrawaganckiej dbałości o szczegóły również ta seria została nagrodzona tytułem „Zwycięzcy”
© Duravit
Różnorodność i uniwersalność
Kolejna seria nie poddaje się krótkotrwałym trendom i jest doskonałym towarzyszem codziennego życia w każdym jego aspekcie. Pierwsza kompletna linia łazienkowa belgijskiego projektanta Bertranda Lejoly o nazwie D-Neo jest świadectwem jego niezwykłego instynktu w projektowaniu wnętrz. Eleganckie formy tworzą przestrzeń, w której może rozwinąć się indywidualny styl, a elementy wzornictwa reprezentują znacznie więcej niż tylko funkcjonalność.
miarkowane, ale wyraziste — baterie D-Neo wyróżniają się prostym, geometrycznym kształtem.
Charakterystycznie wąski, pionowo ustawiony uchwyt jest standardem w całym asortymencie
© Duravit
Zaskakująco kreatywnym pomysłem jest kampania komunikacyjna serii D-Neo w różnych czterech wariantach i stylach. Pod hasłem THIS IS NEO kampania celebruje różnorodność.
Seria D-Neo w stylu pop
© Duravit
Nietuzinkowy magazyn
Marka otrzymała również Wyróżnienie Specjalne za News Magazine #13. Czasopismo Duravit News Magazine dba o to, aby uczucie jakości, którą można było poczuć już przy pierwszym kontakcie z marką było dalej przekazywane. Rocznie drukuje się ponad 100.000 egzemplarzy, a elegancki charakter magazynu ożywia treści redakcyjne. Magazyn jest kolportowany w ponad 40 krajach i swoimi treściami inspiruje licznych projektantów i architektów.
Więcej informacji na stronie firmy DURAVIT POLSKA Sp. z o.o. w portalu PdD.