5 gadżetów, które ułatwią Ci pracę w domowym biurze

Te gadżety pomogą Ci w stworzeniu wydajnego i komfortowego środowiska pracy w domowym biurze.

Dobra organizacja biurka ułatwia koncentrację i poprawia produktywnośćDobra organizacja biurka ułatwia koncentrację i poprawia produktywność

© WestwingNow

Lampka

Odpowiednie oświetlenie jest kluczowe dla komfortu pracy. Lampka biurkowa z regulacją intensywności światła dopasuje się do Twoich potrzeb. Natomiast, jeśli tworzysz wideo, wybierz lampkę łączącą podstawkę na telefon z profesjonalnym oświetleniem do nagrywania. Taki gadżet znacząco ułatwi Ci pracę.

Jeśli tworzysz content wideo, wybierz profesjonalną lampkę

Jeśli tworzysz content wideo, wybierz profesjonalną lampkę

© WestwingNow

Półka na dokumenty

Taki organizer pomaga w segregowaniu dokumentów i papierów. Dzięki temu z łatwością zachowasz porządek na biurku i szybko znajdziesz potrzebne druki. Jeśli ułożysz dokumenty tematycznie, przypisując im poszczególne szufladki bądź półki, zarządzanie dokumentacją stanie się mniej stresujące, a praca bardziej efektywna.

Dokumenty w organizerze możesz posegregować tematycznie

Dokumenty w organizerze możesz posegregować tematycznie

© WestwingNow

Organizer na akcesoria papiernicze

To niezwykle przydatny gadżet, który pomaga utrzymać porządek i sprawia, że niezbędne przedmioty są zawsze pod ręką. Istnieje wiele różnych typów organizerów, od prostych po bardziej zaawansowane, które mogą być dopasowane do indywidualnych potrzeb. Organizery zazwyczaj posiadają wiele przegródek, schowków i kieszeni, które umożliwiają szybki i łatwy dostęp do potrzebnych przedmiotów. Dzięki temu nie trzeba tracić czasu na szukanie brakujących akcesoriów, co zwiększa produktywność i skraca czas wykonywania zadań. Dzięki różnorodnym organizerom możesz utrzymać porządek na biurku i z łatwością zorganizować przechowywanie długopisów, ołówków, zszywaczy, pinezek, kalkulatorów i innych niezbędnych akcesoriów w jednym miejscu. To sprawia, że biurko wygląda schludnie i jest łatwiejsze w utrzymaniu czystości.

Pudełko na akcesoria piśmiennicze to podstawa dobrze zorganizowanego biurka

Pudełko na akcesoria piśmiennicze to podstawa dobrze zorganizowanego biurka

© WestwingNow

Tablica

Tablica przyda Ci się do przyczepiania karteczek z rzeczami do zrobienia, inspirującymi cytatami, ważnymi datami lub notatkami. To także doskonałe miejsce do stworzenia moodboardu. Możesz wybrać tradycyjną korkową tablicę, bardziej nowoczesną magnetyczną lub wykonaną z kratki, która nada przestrzeni wyjątkowego charakteru i będzie równocześnie dekoracją.

Dzięki tablicy wszelkie istotne informacje i notatki będą w zasięgu Twojego wzroku

Dzięki tablicy wszelkie istotne informacje i notatki będą w zasięgu Twojego wzroku

© WestwingNow

Podstawka na telefon

Służbowy lub prywatny, niezależnie od tego, z jakiego korzystasz, telefon musisz mieć zawsze pod ręką. Gdy czekamy na ważną rozmowę, nie możemy sobie pozwolić na szukanie urządzenia wśród papierów i innych drobiazgów. Rozjarzaniem tego problemu jest podstawka na telefon. Pomaga ona utrzymać telefon w pionowej pozycji, co ułatwia czytanie wiadomości lub prowadzenie wideorozmowy w trakcie pracy.

Podstawka na telefon to jeden z elementów, które znacznie usprawnią pracę w domowym biurze

Podstawka na telefon to jeden z elementów, które znacznie usprawnią pracę w domowym biurze

© IKEA

Urządzasz wnętrze? Mamy dla Ciebie więcej inspiracji na temat domowego biura!

Opracowanie: KATARZYNA SZOSTAK

PORTA BY ME – konkurs
Sarnie osiedle - dni otwarte 15-16 listopada
Ergonomia. Twój przybiurkowy fizjoterapeuta
Bestsellery