Zostań użytkownikiem portalu A&B i odbierz prezenty!
Zarejestruj się w portalu A&B i odbierz prezenty
maximize
Zobacz w portalu A&B!

Kasia Owczarska o studiach architektonicznych w Szkocji i we Włoszech

15 lutego '21

Katarzyna Owczarska opowiada o studiowaniu architektury w Scott Sutherland School of Architecture w Szkocji oraz wymianie erasmusowskiej z Politecnico di Milano. Posłuchajcie, jak wyglądają zajęcia, prezentacje, prace projektowe i życie studenckie na tych uczelniach.

Kasia Owczarska

Studentka studiów magisterskich na wydziale Architektury w Ku Leuven w Gandawie. Studia pierwszego stopnia ukończyła w Scott Sutherland School of Architecture w Szkocji. W ramach wymiany studiowała również na Politecnico di Milano.
Laureatka nagrody Most Sustainable Design wśród szkockich dyplomów studiów I stopnia. W trakcie trwania studiów brała udział w licznych warsztatach i konkursach. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała podczas rocznego stażu w londyńskiej firmie Clive Chapman Architects, gdzie poszerzała wiedzę w zakresie budynków pasywnych i adaptacji obiektów zabytkowych.
W architekturze najbardziej interesują ją: zrównoważone projektowanie, rewitalizacja i kreowanie przestrzeni dla człowieka. Prywatnie interesuje się wzornictwem, scenografią i teatrem, a także podróżami i jazdą na snowboardzie.

zakres tematyczny podcastu

[0:01]
Wprowadzenie
[0:28]
Dlaczego Szkocja i Scott Sutherland School of Architecture?
[2:26]
Jak wyglądają studia w Szkocji?
[6:10]
Warunki, jakie oferuje uczelnia, jak wygląda budynek, kontakt z innymi studentami
[8:21]
Koło architektoniczne
[9:03]
Życie studenckie w Aberdeen i Mediolanie
[11:15]
Prespektywy po ukończeniu uczelni, roczna przerwa pomiędzy studiami i staż w biurze architektonicznym
 
Z cyklu podcastów pt.: „Wszystko o edukacji — najlepsze uczelnie”

 

Dobrawa Bies

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE