Jak wybrać odpowiednią ceramikę do łazienki? Poznaj cztery najważniejsze zasady!

 

Łazienka jest miejscem, które powinno być przede wszystkim funkcjonalne, ale także przyjemne i relaksujące dla naszych zmysłów. Połączenie tych potrzeb dla wielu z nas wciąż stanowi duże wyzwanie, dlatego jeśli planujemy urządzenie lub remont łazienki, warto przy wyborze ceramiki pamiętać o czterech prostych zasadach. Na co zwrócić uwagę, zapytaliśmy specjalistów z firmy Geberit.

Geberit Acanto

Geberit Acanto

© Geberit

1. Wybierz ceramikę, którą łatwo czyścić

W łazience absolutną podstawą jest higiena. W jej utrzymaniu pomagają nam na co dzień innowacyjne rozwiązania. Szereg z nich odnajdziemy w kolekcji Geberit ONE. Wyjątkową sterylność zapewnia bezkrawędziowy system spłukiwania miski ustępowej TurboFlush. Geberit ONE to również pomysłowe wzornictwo, które wprowadza do łazienki nowe spojrzenie na współczesny design. Coraz więcej osób decyduje się na toaletę myjącą Geberit AquaClean Mera, która dodatkowo jest wyposażona w zintegrowany system do odciągania brzydkich zapachów, dysze myjące z technologią Whirlspray i funkcję suszenia. Połączenie tych cech sprawia, że za naciśnięciem jednego przycisku można łatwo zadbać o higienę i w rezultacie w delikatny, naturalny i szybki sposób doznać uczucia czystości i świeżości.

Geberit AquaClean
Mera

Geberit AquaClean Mera

© Geberit

2. Postaw na uniwersalny design

Czas spędzony w łazience powinien być relaksujący i odprężający. Zapewni go wygodny i naturalny design ceramiki kolekcji Geberit Citterio. Poszczególne modele odzwierciedlają unikalne cechy wzornictwa z włoskim rodowodem, autorstwa wybitnego architekta Antonio Citterio. To kolekcja stworzona z myślą o miłośnikach designu. Cechuje ją oryginalność, ponadczasowa elegancja i jakość. Jej urok tkwi w delikatnie zaokrąglonych wewnętrznych częściach umywalek, kontrastujących z geometryczną formą całości. Geberit Citterio pasuje do łazienek w wielu różnych stylach.

Geberit One

Geberit One

© Geberit

3. Oszczędzaj miejsce, wybierając sprytne rozwiązania

Nie każdy z nas jest szczęśliwym posiadaczem dużego salonu kąpielowego. Dlatego Geberit ma w swojej ofercie kolekcje przeznaczone do najmniejszych pomieszczeń. Umywalki czy miski ustępowe o mniejszej głębokości, ceramika dostosowana do narożników łazienek o małym metrażu to proste, ale niezwykle skuteczne sposoby pozwalające ergonomicznie urządzić nawet najmniejszą przestrzeń. Rozwiązania te odnajdziemy w kolekcji Geberit iCon. Jeśli chcesz zapewnić swojej łazience maksimum funkcjonalności i nowoczesne wzornictwo, nie tracąc przy tym cennej przestrzeni we wnętrzu, to kolekcja ta może okazać się najlepszym wyborem.

Geberit One

Geberit One

© Geberit

4. Idź z duchem czasu

Do powyższych zasad dodaj jeszcze inteligentne i nowoczesne rozwiązania, np. wyjątkowo smukłą ceramikę z kolekcji Geberit Acanto. Jej zindywidualizowane wzornictwo sprawi, że Twoja łazienka będzie zawsze na czasie! Poszczególne produkty można ze sobą dowolnie zestawiać, tworząc interesujące konfiguracje. Ta funkcja sprawi, że twoja łazienka będzie miała wymarzony, indywidualny charakter. Godnym podkreślenia atutem tej kolekcji jest pomysłowo zaprojektowana, dodatkowa przestrzeń do przechowywania.

Geberit One

Geberit AquaClean Mera

© Geberit

Wybór ceramiki to kluczowy moment urządzania łazienki. Zastosuj powyższe zasady, aby mogła Cię ona cieszyć funkcjonalnością i najlepszym wzornictwem przez długie lata, pamiętaj: „lepsza łazienka, to lepsze życie”! Po więcej inspiracji zapraszamy na www.geberit.pl

 

Wiecej informacji na stronie firmy GEBERIT Sp. z o.o. w portalu PdD.

***

Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w blisko 50 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 30 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,9 mld franków szwajcarskich w 2017 roku zatrudniając około 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

okno zamknie się za 5

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
Bestsellery