Podcast Marty Rachwol i Jacka Marka
(agencja ZETKI)
W drugim odcinku zapraszamy was na rozmowę o tym, jak kultura stara się dotrzymać kroku obecnej zmianie i co robi, aby dotrzeć do odbiorców przesiadujących w domach. Czy pustki w miastach mają swoje plusy? Czy wirtualne spacery po muzeach są w stanie zrekompensować rzeczywiste zwiedzanie? Dołączcie i posłuchajcie!
Marta Rachwol
Absolwentka studiów BArch na University of Westminster w Londynie, na kierunku Architektura. Podczas studiów miała okazję poszerzać horyzonty w biurze Wright&Wright, brać udział w programie mentoringowym RIBA w UK. Od końca studiów pracuje w Pradze jako Junior Architect, realizując międzynarodowe projekty. Współtworzy pierwszą w Polsce agencję złożoną w 100% z przedstawicieli pokolenia Z (ZETKI), w której odpowiada za grafikę, fotografię oraz architekturę. W wolnym czasie przesadza rośliny.
Jacek Marek
Współtworzy pierwszą w Polsce agencję ZETKI złożoną w 100% z przedstawicieli pokolenia Z, gdzie zajmuje się copywritingiem, marketingiem oraz współpracą z klientami. Wielokrotnie zadaje sobie pytanie „co lubię w życiu robić?”, a potem zaczyna to robić. Dzięki temu zebrał doświadczenie m.in. z dziennikarstwa (Rock Radio, TokFM), zarządzania projektami (Zwolnieni z Teorii), organizowania eventów, mentoringu, a nawet parzenia kawy. Prywatnie miłośnik muzyki, grania na gitarze, jazdy na deskorolce, surfingu i chodzenia po mieście.
Z cyklu podcastów pt.: „Miasto według Z”