Jak stworzyć bezpieczne i higieniczne miejsce do pracy?

07 grudnia '20


Sytuacja na rynku w związku z epidemią COVID 19 dynamicznie się zmienia. Wraz z ostatnimi obostrzeniami i reżimem sanitarnym pracodawcy stanęli przed nowymi wyzwaniami. Nowe regulacje wymagają tworzenia miejsc pracy, które będą zgodne z zasadami BHP. Na rynku pojawiło się jest wiele przydatnych i praktycznych elementów wyposażenia wnętrz, które są nie tylko ładne, ale jednocześnie przypominają o zachowaniu dystansu, przestrzeganiu podstawowych zasad higieny osobistej i innych zachowaniach, jakich należy się trzymać, by zapewnić bezpieczeństwo w przestrzeniach komercyjnych czy biurowych.

Milliken to światowy producent wysokiej jakości wykładzin podłogowych o najwyższych parametrach technicznych. We wspólnej walce z rozprzestrzenianiem się wirusa, korzystając z ponad 150 lat doświadczenia Milliken proponuje rozwiązania ułatwiające kreowanie bezpiecznej przestrzeni biurowej. Przygotowana przez producenta kolekcja Social Factor, obejmuje kilkanaście wzorów płytek, które przypominają i organizują życie w biurze na nowo zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Na poszczególnych wzorach znajdziemy grafiki ułatwiające zachowanie dystansu społecznego (2 m), ustalające kierunki ruchu w biurze, czy przypominające o utrzymaniu zaostrzonych standardów higienicznych.

Wykładziny podłogowe Milliken

© AQINA

W czasach, w których priorytetem w biurach stało się zagwarantowanie wszystkim bezpieczeństwa, światowi projektanci stanęli na wysokości zadania i wykreowali wiele praktycznych,  a jednocześnie estetycznych elementów wyposażenia wnętrz.

Żeby pomóc pracownikom w przestrzeganiu zasad i odnalezieniu się w nowej rzeczywistości w windach, salach konferencyjnych, Millikien stworzył kolekcję Social Factor, która zawiera niezbędne w czasach COVID oznaczenia graficzne.

Wykładziny podłogowe Milliken

Milliken to producent wykładzin podłogowych przeznaczonych do biur, wnętrz komercyjnych i obiektów użyteczności publicznej. Firma działa od 1865 roku, oferując rozwiązania poprawiające jakość i komfort pracy. Odpowiadając na współczesne potrzeby, firma stworzyła kolekcję Social Factor, która zawiera kilkanaście unikalnych i praktycznych wzorów wykładzin biurowych. Jak wszystkie produkty z logo Milliken  także płytki z kolekcji Social Factor spełniają najwyższe standardy, są łatwe w montażu i wymiany oraz są na tyle uniwersalne, że nadają się nie tylko do biur ale także do:  galerii, oddziałów banków, cukierni czy palcówek edukacyjnych.

Wykładziny z kolekcji Milliken Social Factor w przejrzysty sposób ilustrują zaostrzone zasady obowiązujące w przestrzeni publicznej. Przypominają o utrzymywaniu dystansu czy przestrzeganiu reżimu sanitarnego (mycie i dezynfekcja rąk, noszenie rękawiczek). Bo niestety wciąż jedna na trzy osoby w Polsce nie myje rąk po skorzystaniu z toalety (badania stowarzyszenia WIN/Gallup International).

Zmiana nawyków może być szybsza i bardziej skuteczna, dzięki wykorzystaniu obrazu w komunikacji. Tę wiedzę wykorzystał Milliken, tworząc serię Social Factor - przejrzystych i uniwersalnych w interpretacji graficznych wzorów płytek wykładzinowych łatwych do zamontowania lub wymiany na podłogach w biurach, salach konferencyjnych etc.

Wykładziny podłogowe Milliken

© AQINA

Nowa kolekcja Milliken Social Factor, to dowód na to, że oznakowanie miejsc pracy może być subtelne, eleganckie i modne. Warto zainwestować w wysokiej jakości wykładziny, by zadbać o zdrowie i bezpieczeństwo, a także umożliwić optymalne funkcjonowanie w czasach pandemii.

Zrównoważona produkcja

Troska o ludzi, ale też poszanowanie zasobów środowiska naturalnego wyróżniają producenta wykładzin biurowych Milliken. AQINA to wyłączny przedstawiciel tej firmy w Polsce. AQINA to firma z 10-letnią tradycją, tworząca wnętrza komercyjne, które inspirują do działania. Na rynku znana jest z wysokiej jakości usług, wielkiego afektu do prawdziwego designu oraz nieszablonowego podejścia. AQINA poza Millikenem jest przedstawicielem marek: Knoll, Gufram, Bulo, Wilkhahn. W swojej ofercie ma także wiele modeli mebli, krzeseł biurowych, biurek, foteli etc. od Allermiur, Akaba, Renz, Moroso, Narbutas, Fritz Hanzen, Prostoria, Magis, Tabanda itd. Od lipca 2020r. AQINA organizuje cykl webinarów edukacyjnych z najznamienitszymi przedstawicielami świata designu pod nazwą AQINA TV. Dotychczas jego gośćmi były Fokke Moerel MVRD, Ron Arad oraz projektanci JEHS+LAUB.


Więcej informacji na stronie firmy AQINA w portalu A&B.

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE