Wnętrzarskie trendy podłogowe i nie tylko

20 września '20


RuckZuck od 16 lat dostarcza do polskich domów panele podłogowe, drzwi wewnętrzne oraz akcesoria wykończeniowe. Dzięki dynamicznemu rozwojowi jest dziś jedną z wiodących i rozpoznawalnych marek z branży wnętrzarskiej.

Ukierunkowanie na rozwój

Firma powstała w 2004 roku i od początku swojego istnienia ma główną siedzibę w Rybniku. Obecnie, w ramach sieci franczyzowej, funkcjonuje kilkadziesiąt salonów sprzedaży zlokalizowanych w różnych częściach kraju. W każdym z nich pracują profesjonalni doradcy, którzy na co dzień pomagają klientom w wyborze produktów idealnie dopasowanych do ich potrzeb.

Wnętrzarskie trendy podłogowe i nie tylko © RUCK ZUCK

Wnętrzarskie trendy podłogowe i nie tylko

© RUCK ZUCK

Stawiając na samodoskonalenie i podnoszenie kwalifikacji całego zespołu, RuckZuck uruchomił centrum szkoleniowe. Partnerzy biznesowi nie tylko biorą udział w warsztatach produktowych, ale mają również do dyspozycji nowoczesny showroom. Dzięki temu handlowcy doskonale znają produkty i mogą wykorzystywać swoją wiedzę w rozmowach z klientami.

Oferta zgodna z trendami i potrzebami rynku

RuckZuck jest oficjalnym dystrybutorem marki Classen na polskim rynku. Asortyment obejmuje kilkaset wzorów podłóg, podobną liczbę skrzydeł wewnętrznych, a także akcesoria wykończeniowe. W wybranych salonach oferta została również poszerzona o kilkadziesiąt zestawów mebli kuchennych. Gama produktów jest każdego roku aktualizowana i wzbogacana o nowe kolekcje i modele. W ramach kompleksowej obsługi klienta, punkty sprzedażowe oferują pomiar, transport oraz montaż zakupionych towarów.

RuckZuck nie tylko spełnia potrzeby rynku, ale również kreuje trendy. Jedną z nowości są panele podłogowe Arteo, dostępne w kilku rozmiarach – najmniejsza deska ma wymiary tradycyjnej płytki ceramicznej, zaś największa sięga ponad 2 metrów długości. Można je ze sobą dowolnie łączyć, tworząc niepowtarzalną, indywidualną kompozycję. Innym przykładem innowacji są listwy NOOX. Zostały one przycięte pod kątem 45 stopni, dzięki czemu po złączeniu krawędzie pozostają niewidoczne, a do montażu nie są konieczne klipsy, narożniki ani łączniki. Ich wyróżnikiem jest również dwuczęściowa konstrukcja, złożona z oprawki oraz wysuwanej, dwustronnej wkładki, na której metodą druku cyfrowego zostały umieszczone wyjątkowe wzory. W tym roku do sklepów trafią natomiast wodoodporne panele laminowane, które w przypadku długotrwałego kontaktu z wodą nie ulegają uszkodzeniu. Jest to możliwe dzięki specjalnie impregnowanej fudze i powłoce hydrofobowej.

Wnętrzarskie trendy podłogowe i nie tylko © RUCK ZUCK

Wnętrzarskie trendy podłogowe i nie tylko

© RUCK ZUCK

Od kilku lat RuckZuck sukcesywnie rozwija także portolio marek własnych. Wśród nich znajdują się SENTIS (drzwi wewnętrzne) oraz Wiparquet (podłogi laminowane). Produkty RuckZuck za swoją wysoką jakość i wyjątkowy design były wielokrotnie doceniane i nagradzane w konkursach branżowych.


Więcej informacji na stronie firmy RuckZuck Biz Sp. z o.o. w portalu A&B.

Głos został już oddany

Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Okna dachowe FAKRO GREENVIEW – nowy standard na nowe czasy
Lakiery ogniochronne UNIEPAL-DREW
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE