Więcej niż podłoga

22 maja '19

Wszystkie rozwiązania podłogowe IVC Group Commercial pod jedną marką

IVC Group zdobyła uznanie na światowych rynkach swoimi markami – Moduleo – podłogi kontraktowe – (LVT), Itec (heterogeniczne wykładziny winylowe), i Xtrafloor (akcesoria). Od tej pory, ten belgijski koncern łączy te marki razem z nową gamą płytek dywanowych pod jedną mocną marką: IVC Commercial.

Filiep Vermeulen, dyrektor IVC Commercial, wyjaśnia: „Do tej pory pracowaliśmy z odrębnymi markami dla każdej z linii produktów. Łącząc teraz wszystkie nasze linie kontraktowe pod jednym szyldem pozwoli nam na wzmocnienie naszej pozycji jako godnego zaufania, innowacyjnego i oferującego kompleksowe rozwiązania partnera w zakresie podłóg kontraktowych. Nie tylko wzmocni to naszą markę, ale uprości współpracę dla naszych klientów.”

Znana jakość, nowa marka

Rozwój IVC spowodował, że firma stała się obecna na rynkach całego świata, jak Filiep wyjaśnia: „IVC Group została założona w 1997. Wystartowaliśmy z jedną fabryką w Avelgem (Belgia) ale w miarę upływu czasu rozszerzaliśmy nasz potencjał o nowe fabryki w Belgii i całej Europie, a także w USA. W 2015 dołączyliśmy do Mohawk Group, światowego lidera w sektorze podłóg. Pozwoliło nam to na mocniejszą obecność międzynarodową, wszędzie tam gdzie nasi klienci potrzbują byśmy byli.”
„IVC będzie kontynuowało rozwój w oparciu o te wiele lat doświadczeń”, dodaje Filiep „Teraz po połączeniu naszej wiedzy na temat produktów, rynków, trendów i serwisu pod jedną, silną marką, możemy zaoferować naszym klientom jeden kontakt dla wszystkich rodzajów podłóg”.

Jedna marka dla wszytkich projektów

IVC łączy cztery kategorie produktowe: płytki dywanowe, luxury vinyl tiles (LVT), wykładziny heterogeniczne i akcesoria takie jak podkłady oraz listwy przyścienne. Filiep wyjaśnia: „Oferujemy kompleksowe rozwiązanie dla każdego projektu, od restauracji do szpitali, od szkół czy biur do powierzchni sklepowych. Łącząc te linie produktowe pod jedną marką ułatwiamy proces decyzyjny.

Designerzy I architekci nie muszą już porównywać różnych brandów a łączenie produktów powoduje łatwiejszy wybór: biurowiec z płytkami dywanowymi w pokojach do pracy i podłogą winylową LVT w stołówce? Nie ma problemu, wszystko sygnowane jedną marką, z jednym kontaktem dla klienta.”
Nowa marka zapewnia klientom wsparcie doświadczonego zespołu dedykowanego dla rynku kontraktowego: „Architekci, designerzy i projektanci mogą liczyć na dobre wsparcie i łatwo dostępne produkty. Dzięki temu możemy zaproponować coś więcej niż sam produkt, bardziej niż kiedykolwiek słuchamy klienta, proponujemy elastyczne i dostosowane do potrzeb rozwiązania oraz dostarczamy mnóstwa inspiracji. To jest dokładnie to, co mówi motto IVC: więcej niż podłoga”, podsumowuje Filiep Vermeulen.

Głos został już oddany

okno zamknie się za 5

BIENNALE YOUNG INTERIOR DESIGNERS

VERTO®
system zawiasów samozamykających

www.simonswerk.pl
PORTA BY ME – konkurs
INSPIRACJE