Ogólnopolski
termin składania prac
17.02.2023„Paradyż Designers”. II edycja kreatywnego konkursu dla architektów i projektantów wnętrz
organizator: Ceramika Paradyż
cel
„Paradyż Designers” to już druga edycja konkurs organizowany przez Ceramikę Paradyż, polskiego producenta płytek ceramicznych odbywająca się pod patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP i Stowarzyszenie Architektów Wnętrz SAW.
Jego celem, jak podkreślają organizatorzy, jest świadome i zrównoważone projektowanie, kreatywne wykorzystanie struktur i kolorów, twórcze podejście do małych formatów, a przede wszystkim indywidualna koncepcja ponadczasowego wnętrza z wykorzystaniem płytek ceramicznych z kolekcji „Neve Creative by Maja Ganszyniec”.
„Neve Creative to kolekcja zbudowana na małym, białym kwadracie. To on jest fundamentem modułowej geometrii, która wraz z paletą naturalnych kolorów oraz zróżnicowanymi strukturami pozwala tworzyć zindywidualizowane rozwiązania. Ta kolekcja to narzędzie, które oddaję w ręce twórczych osób. Jestem pewna, że zobaczę zaskakujące rozwiązania, odpowiadające wrażliwości i osobistemu spojrzeniu uczestników” — mówi Maja Ganszyniec, przewodnicząca jury.
warunki
Organizatorzy II edycji konkursu „Paradyż Designers” stawiają na nieszablonowe i twórcze podejście do całego procesu projektowego. Zadanie konkursowe polega na stworzeniu wizualizacji 3D przedstawiającej aranżację dowolnego wnętrza o powierzchni do 80 m², koniecznie z wykorzystaniem kolekcji Neve Creative oraz opcjonalnie innych płytek podłogowych i ściennych z pełnej oferty marki Paradyż.
W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby wykonujące zawód architekta, architekta wnętrz, projektanta, dekoratora wnętrz oraz studenci i studentki wyższych uczelni na kierunku związanym z architekturą, czy też architekturą wnętrz. Każda osoba może zgłosić nieograniczoną liczbę prac.
nagrody
W konkursie zostaną przyznane następujące nagrody:
- I Nagroda – 30 tys. zł, biznesowa sesja zdjęciowa z fotografem Marcinem Tyszką, konsultacje wizerunkowe zrealizowane przez firmę Home Sweet Home PR, promocja wyróżnionego projektu z użyciem produktu Paradyż w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Paradyż,
- II Nagroda – 20 tys. zł, konsultacje wizerunkowe zrealizowane przez firmę Home Sweet Home PR, promocja wyróżnionego projektu z użyciem produktu Paradyż w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Paradyż,
- III Nagroda – 10 tys. zł, konsultacje wizerunkowe zrealizowane przez firmę Home Sweet Home PR, promocja wyróżnionego projektu z użyciem produktu Paradyż w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Paradyż,
- Nagroda Debiut Roku – 5 tys. zł, konsultacje wizerunkowe zrealizowane przez firmę Home Sweet Home PR, możliwość stażu w pracowni APA Wojciechowski, promocja wyróżnionego projektu z użyciem produktu Paradyż w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Paradyż,
- Dwa wyróżnienia – 2,5 tys. zł każde, promocja wyróżnionego projektu z użyciem produktu Paradyż w mediach ogólnopolskich i mediach własnych Paradyż.
kalendarium
- zgłaszanie projektów – do 17 lutego 2023 roku,
- obrady jury – od 17 do 9 marca 2023 roku,
- ogłoszenie wyników konkursu – 9 marca 2023 roku.
jury
Prace konkursowe oceni jury w składzie:
- Maja Ganszyniec – projektantka, przewodnicząca jury,
- Anna Tępińska-Marcinek – współwłaścicielka i członkini zarządu Ceramiki Paradyż,
- Marcin Tyszka – fotograf,
- Agnieszka Kalinowska-Sołtys – architektka, prezeska Stowarzyszenia Architektów Polskich,
- Paweł Sokół – architekt wnętrz, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz,
- Ina Lekiewicz – redaktorka naczelna magazynu Vogue,
- Marcin Szczelina – krytyk architektury, redaktor naczelny Architecture Snob,
- Aldona Chudzicka – dyrektorka rozwoju produktu w Ceramice Paradyż,
- Paweł Szczygieł – architekt, zwycięzca I edycji „Paradyż Designers”.
więcej informacji
warunki
https://www.paradyz.com/konkurs/
regulamin
https://www.paradyz.com/konkurs/edycja-2022/pobierz/Regulamin_Paradyz_Designers.pdf